Ik ben jaloers op alle uier foto’s.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xYaartje schreef:Wat een lieverd goldenarrow.
Spannend Charmfaith! Zou zelf het type zijn om dan gewoon iedereen weg te sturen onder het mom van: "Merrie heeft rust nodig". Maar ja, dat gaat lastig op een (pension)stal. Hopelijk blijven ze niet continue bij haar stal staan om te kijken hoe het gaat en laten ze haar met rust?
Hier weinig nieuws te melden. De dames zijn rond en gezond. Heb de moeite niet genomen om vandaag naar Maria haar uier te kijken. Zal vast hetzelfde zijn als gisteren. Kijk morgen weer.
Ze is wel echt zen aan het worden nu. Word echt rustiger. De heren plakken niet meer zo aan haar, maar zie haar wel afzonderen met momenten. Deze week verwacht ik nog geen veulens.
xYaartje schreef:Dat is wel fijn dat ze aan het eind van de stal staat en er verder niemand bij kan komen! Dan heeft ze daar ieder geval de meeste rust. Fijn ook dat je het af hebt kunnen zetten.
Groot gelijk hoor dat je dan iedereen weg stuurt. Snap best dat voor veel mensen/lesklanten het toch leuk/interessant/spannend is om een veulentje geboren te zien worden, maar jij als eigenaresse zit er natuurlijk ook niet op te wachten dat ze daar met tien man staan te kijken.
CharmFaith schreef:xYaartje schreef:Dat is wel fijn dat ze aan het eind van de stal staat en er verder niemand bij kan komen! Dan heeft ze daar ieder geval de meeste rust. Fijn ook dat je het af hebt kunnen zetten.
Groot gelijk hoor dat je dan iedereen weg stuurt. Snap best dat voor veel mensen/lesklanten het toch leuk/interessant/spannend is om een veulentje geboren te zien worden, maar jij als eigenaresse zit er natuurlijk ook niet op te wachten dat ze daar met tien man staan te kijken.
Nou inderdaad. Iedereen zegt al van is het er al mogen we even bij haar kijken. Zeg ik tegen hun ook wil jij allemaal potte kijkers bij je bevalling