Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

hoop echt voor je dat Gwen gaat racen nu en morgen ene veulentje voor je heeft.

Maar misschien gaat dat bij de grotere paarden anders..

met Nederlanders vaak zat rare fratsen meegemaakt terwijl het buitenland veel fijner verkoopt.
Dat 1 been omhelzen doe ik soms ook,melkt makkelijker.
ik snap het helemaal hoor. Het is een slechte timing met jouw zwangerschap. Meestal als je het echt heel erg beu bent,duurt het echt niet lang meer.
Vast wel,sorry...Heb genoten van het weekend,lekker bij mijn veulentjes gezeten,2 ervan zijn al kipmak,de laatste kruipt op mijn schoot en gaat daar liggen,van het trappelen op mijn schoot heb ik wel allemaal blauwe plekjes overgehouden,heb ik sowiezo al snel met die bloedverdunners,maar het is té leuk om hem niet te laten doen.

Cynthia82 schreef:O ja![]()
En? Kom je bij ons staan?
Ergens jammer dat ik volgende week naar de zomerwei ga. Had wel een leuk gezicht geweest, onze twee vosbaby's met veel wit samen in de wei

Ik ga echt ten volle proberen genieten van mijn kleine sprinkhaan (Adorno is trouwens zijn naam
).
Ik probeer ze dan wel met jullie te delen
pretty schreef:Mooie naam Crines!
Jij bent ook van de hengstjes tot nu toe hé?
Maar vorig jaar vond ik het niet erg. Fury wilde ik sowieso houden, hengst of merrie. En Espero ging ik wel gehouden hebben als het een merrie was geweest. Maar eigenlijk verwacht ik stiekem nog meer van het volgende exemplaar van Imperiosa
Ik wil een opvolgster voor Imperiosa.
Ik zie zóveel knappe veulens voorbij komen dat ik het niet kan laten mijn baby ook even te delen! Witchita heeft 31 maart een prachtig merrieveulen gehad van Sam R. Ze heeft echt nu al een onwijs goed karakter. Echt verliefd!
Afwachten dus!