Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Angeltjuh!
)
Lekker
Doeii
Truste voor straks
dat het gewoon shetlanders waren
Jethafa schreef:He nachtbrakers! Weinig spannends gebeurd zie ik. Ik zal marestare nog eens raadplegen.
MarijeR, ik was helemaal in de war, want dat veulen van Isis is veel groter of niet? Of ben ik nu officieel écht in de war. Dat druktemakertje is toch Amy? Oja, en nog een vraag, je heet rephartox, heeft dat een betekenis. En zijn dit echt welsh cobs? Want ik dachtdat het gewoon shetlanders waren
bedankt, de enige die ik niet live heb gezien, alleen gehoord
Dana01 schreef:Jethafa schreef:He nachtbrakers! Weinig spannends gebeurd zie ik. Ik zal marestare nog eens raadplegen.
MarijeR, ik was helemaal in de war, want dat veulen van Isis is veel groter of niet? Of ben ik nu officieel écht in de war. Dat druktemakertje is toch Amy? Oja, en nog een vraag, je heet rephartox, heeft dat een betekenis. En zijn dit echt welsh cobs? Want ik dachtdat het gewoon shetlanders waren
de grote is Amy, die is van Dynamic, die druktemaker is van Isis en nee, geen welsh cobs, marije is overgestapt naar de amerikaanse mini's.....
Ze heeft nog in haar naam staan Welsh Cobs, dus ik zat al te bedenken... haha. Maar inderdaad, het zijn niet echt shetlanders nee. Ik ben nooit zo goed in de kleine ponyrassen. Het is bij mij allemaal meteen gewoon shet