Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jethafa schreef:He nachtbrakers! Weinig spannends gebeurd zie ik. Ik zal marestare nog eens raadplegen.
MarijeR, ik was helemaal in de war, want dat veulen van Isis is veel groter of niet? Of ben ik nu officieel écht in de war. Dat druktemakertje is toch Amy? Oja, en nog een vraag, je heet rephartox, heeft dat een betekenis. En zijn dit echt welsh cobs? Want ik dachtdat het gewoon shetlanders waren
Dana01 schreef:Jethafa schreef:He nachtbrakers! Weinig spannends gebeurd zie ik. Ik zal marestare nog eens raadplegen.
MarijeR, ik was helemaal in de war, want dat veulen van Isis is veel groter of niet? Of ben ik nu officieel écht in de war. Dat druktemakertje is toch Amy? Oja, en nog een vraag, je heet rephartox, heeft dat een betekenis. En zijn dit echt welsh cobs? Want ik dachtdat het gewoon shetlanders waren
de grote is Amy, die is van Dynamic, die druktemaker is van Isis en nee, geen welsh cobs, marije is overgestapt naar de amerikaanse mini's.....