@ijsklontje: heb het nog eens nagezocht. toen mijn andere merrie haar slijmprop verloor duurde het dus nog precies 10 dagen voordat haar veulen geboren werd....
@Heike: 357 dagen? Die houdt van ophouden. Je zou toch zeggen met het mooie weer van afgelopen dagen... Maar goed, jouw merrie wacht dus op nog mooier weer
meld me hier ook maar weer een keer... ben al lang niet geweest dus wil eerst iedereen die al n veulen heeft feliciteren!!!
Met cuba gaat alles goed, dr buik groeit goed en het veulen beweegt best veel. Ze is anders dan met de vorige dracht, toen was t n kreng en nu is ze ow zo lief....
heb vrijdag wat foto's gemaakt ze is nu 234 dagen drachtig
de foto's (bij 231 dagen dracht dus): helemaal rechts
helemaal links
buik rechts
buik links
en dr mooie koppie.....
Laatst bijgewerkt door Paint_Lover op 11-02-08 11:05, in het totaal 1 keer bewerkt
@Adhira: ja cuba is geschoren in oktober en normaal gesproken moet ik minimaal 2 keer scheren maar dit jaar niet, is ook wel n voordeel moet ik zeggen want anders krijgt ze echt n bere vacht en dat is niet fijn met rijden. Maar ja, gereden wordt ze nu toch niet meer. Ik kan het niet wegens gezondheidsredenen en om er nu iemand anders op te zetten heeft geen nut en daarbij komt nog eens dat ze niet een van de makkelijkste is met rijden.....
Heb onze miep ook weer op de foto gezet. Druppelde er gisteren nog melk uit, nu zijn ze weer dunner en lijkt er weer een klein harslaagje op te zitten.
Sue, wanneer komt dat beebje nou... duurt lang he het wachten! Over 5 dagen is ze officieel uitgerekend toch?? Hoop dat ze er niet overheen gaat voor je hoor!
Hihi wachten.. is ook niet mijn sterkste punt.. ik mag wewoon over 2 weken en 1 dag al thuis bevallen.. zo'n raar idee.. maarja het kan ook maar zo nog 7 weken duren... maarja wat zijn 7 weken nou?
Ja zeker spannend!!!! Maar gelukkig bn ik het nog niet zat.. ik hoor om me heen veel vrouwen die het nu al echt zat zijn.. ik heb de tijd nog wel eigenlijk!
mijn merrie is nu 290 dagen drachtig, het is dat ik haar heb laten conrtoleren anders had ik gedacht dat er 2 inzaten ze is mega! en het veulen is wild! elke dag gaat haar buik heen en weer als een gek. heb soms wel medelijden met haar, ze is er af en toe echt sikkeneurig van. ze is gedekt door san remo.
het is vast wel al aan bod gekomen maar om nou 343 pagina's terug te bladeren... weten jullie leuke namen met een D?
monique: ja das een klein navelbreukje (lijkt op de foto erger dan het is) eventueel moet hij hieraan geopereerd worden (als het groter zou worden)
casanova: woei! wat een buik!!!
MarijeR/FennekeR: hihi wat schattig met dat dekentje beter je voorzorgen nemen he dan achteraf moeten zeggen had ik maar
amandake: wat een bende!
sue ik gok definitief op een hengstveulen leuk om weer eens foto's van je dame te zien! die uier ziet er toch goed uit, alleen die tepels lijken nog dat laatste beetje extra te kunnen gebruiken...tziet er iig niet uit alsof ze je nog weken gaat laten wachten (maar met merries weet ej nooit natuurlijk...) ze straalt wel!
en we hebben een mijlpaal hier
Angel is 300 dagen drachtig!
Nu begint het definitief heel erg te kriebelen, de laatste maand wordt bijna ingeluid, vanaf komend weekend krijgt ze MareCare bij, de hoefsmid moet gebeld worden om de ijzers eraf te halen,...