@Valeria: Tja wat een rare merries heb je toch he. Nou ik hoop voor je dat ze toch snel wil gaan veulenen want je wordt echt gek van het wachten. Mijn merrie heeft 358 dagen gedragen en ik vond het echt lang genoeg hoor Misschien toch maar eens de ontstopperman op bezoek vragen he
Hier regent het al heel de middag, wilde net met Vinga een rondje gaan doen, zo zijn we lekker aan het spetteren in het water (gisterenavond viewtopic.php?f=53&t=814190 ) en zo regent het weer
@ Valeria: je merrie laat je wel wachten he, ken het gevoel, de mijne ging 21 dagen over!
Even bijlezen, ben benieuwd of ik nieuwe veulens ga tegenkomen!
Marialva: Wat een knap snoetje!
Merries die doen of er nog niks aan de hand is.. komt me wel bekend voor Bij Upona kwam de eigenaar s avonds kijken en riep: dat duurt nog wel 2 weken! Ik = eigenwijs, dus s nachts toch eruit om te kijken en ja hoor, daar was Chello
Neon: Pff 225 km, je moet er wat voor over hebben zeg!
Dreeke: Wat ziet dat er heerlijk uit zo lekker in het water!
Geen veulens geboren dus.. Merries, het koelere weer komt er aan, vanaf morgen kunnen ze komen
Hier moet het nog even droog blijven, volgens de buienradar nog een uur ongeveer. Hooi moet nog in pakken. Pers zou eigenlijk om 15 uur komen, dat is dus ongeveer 18 uur geworden.