Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Mazzel-meid schreef:Mijn pony is toentertijd ook nooit geent geweest volgens mij. Bij ons iig niet.
Shak en Darlah zijn altijd netjes bijgehouden alleen de laatste keer niet.. voor de veulens vind ik het wel belangrijk dat ze netjes geënt worden omdat ze voor de verkoop zijn
Cheveyo; dat is dan weer wel zo, maar d'r komt sowieso voortaan een andere VA bij, deze va wil ook geen veulenprik geven, vindt ie geldklopperij (maar volgens mij issie gewoon bang)
Whiz schreef:Bang? Waarvoor is hij bang dan??
Mazzel-meid schreef:Whiz schreef:Bang? Waarvoor is hij bang dan??
het is een VA voor koeien, hij is bang voor paarden![]()
(heeft weleens een flinke trap gehad, en sindsdien doet ie liever geen paarden meer)
Maseike schreef:@ KootMiraDrum ja klopt helemaal die foon heb ik ook.
En voordat je die foon door hebt pfff wat een gedoe was dat
Je kunt ook door de foon gillen als je met cam belt dan hoort je paard je![]()
Heb dat 1 x gehad en mon schrok der eige helemaal wezeloos haha![]()
Nikki15 schreef:diee van mij wilt ook niejj uier loopt steeds trug![]()
KootMiraDrum schreef:Maseike schreef:@ KootMiraDrum ja klopt helemaal die foon heb ik ook.
En voordat je die foon door hebt pfff wat een gedoe was dat
Je kunt ook door de foon gillen als je met cam belt dan hoort je paard je![]()
Heb dat 1 x gehad en mon schrok der eige helemaal wezeloos haha![]()
Ja, het grote nadeel vind ik dat het introfilmpje van KPN laat zien dat je ook van boven naar beneden op afstand kunt scrollen, maar dat is niet zo, alleen links-rechts. Ja, handmatig wel van boven naar beneden. Nadeel bij die van mij is dat die accu zo snel leeg is, dus hij staat nu standaard aan de oplader. Zo zat ik gisteravond onder Mira om hars te fotograferen toen ineens mijn vriend inbelde en riep "hee, paardenp*rn*