ook ik heb een mijlpaal...Treesje is vandaag 320 dagen!! Ze moet nog maar even wachten, het is steeds zo koud 's nachts!!
had er niemand interesse in zo'n camera??Het is een goeie, mn vader had al proefgedraaid vanuit zn bed. Ik ook vanmiddag, maar toen was het even schrikken, mn paard lag op dr rug met benen recht naar boven........camera hing dus ondersteboven hahaha!!!snel maar omgedraaid!!!!
erg leuke foto's trouwens allemaal!!
Dana, voor jou is het ook spannend he nu??
Voor degene die er al steeds uit moeten 's nachts, sterkte!!
Marlijntjuh, Puzzel was toch het eigen paard van Miranda van de (ex) tinkerfarm/boerderij ? Ik had wel gezien hier op Bokt dat ze het veulen (River) ging verkopen, maar Puzzel dus ook ?
Leuk paardje hoor, heb haar wel 'ns in een show gezien.
@ Peetje; Ik kan me voorstellen dat je bent geschrokken haha! Gelukkig hangt nu alles weer goed.
Ik snap trouwens ook niet waarom drachtige merries niet mogen rollen, mijn verzorgpaarden doen dat dagelijks. (als ze in de bak komen)
@ Nimber; Buikje en uier groeien goed, ook lekker dat je ze even buiten had.
Ik ben bezig met foto's uploaden, dit keer niet zoveel, want Emmanuella heeft wel een half uur lang een droge diepe hoest gehad. Dus ik was niet met mijn gedachten bij het foto's maken, maar zoals wel vaker was het daarna weer over... want ik had gehoopt dat ze het ook zou doen als de eigenaar er bij was... De hoop om ze buiten te hebben is weer met de grond gelijk gemaakt, want hij maakt zich zorgen om het land en dan hebben we het over 4 hect waar hij uit kan kiezen voor 2 merries met veulens...
Veulens groeien goed en zijn allebei niet meer in de diarree!!! Baltimore is na zijn laatste wasbeurt van donderdag schoon gebleven!
@Keeva. Nee, Puzzel blijft gewoon van Miranda. Maar ze komt gewoon voor de bevalling hier staan, en blijft dan nog een maand na ze bevallen is. Daarna gaat ze gewoon weer terug naar haar
Ja, wij zouden eigenlijk van Spirit dit jaar ook al een tinkerbeeb krijgen. Maarja, die heeft helaas haar veulen verworpen. Volgend jaar beter. Dan hoop ik dat allebij mijn meisjes een veulen krijgen
Kyara is al 2, je zou haar volgend jaar al kunnen laten dekken Dat duurt niet eens zo heel lang meer. Dan zou je over twee jaar al twee tinkerveulens tegelijk kunnen hebben!
Hahaha. Arm maiden baasje van Navajo. Maar je hoord het wel vaak he?! Dat als 2 merries ongeveer tegelijk zijn uitgerekend, ook ongeveer tegelijk bevallen. Net zoals bij Adriana.
Tja, het liefst zie je dit soort foto's in het gras... ik sta dit nooit toe, maar hij liet zo snel zijn hoofd zakken...
Mooi koppie! Hij staat hier een beetje scheef, maar dat komt door het moment van foto maken.
1 voordeel van zijn bles, er zullen maar weinig zijn met zo'n vorm, altijd herkenbaar!
Deze foto ging mij weer om het exterieur een beetje vast te leggen, schoft, rug etc.
Nu de volgende stoere hengst Baltimore;
Ik denk dat dit de leukste foto is van Baltimore van vanavond, hij had contact met 2 4 jarige friezen. De bovenlijn van de hals valt me niet tegen, alleen hier zie je duidelijk dat hij een beetje een onderhals heeft. De foto is wel iets briek genomen, want kijk maar naar de bakrand
Baltimore is iets langer en iets weker gekoot en toen ik dat tegen de eigenaar vertelde zei hij dat de grote baas van VDL hem dat ook al had vertelt, dus jippie ik begin het exterieur spel te begrijpen!!!
Ook al een gekke en mooie foto, Emmanuella had heel mooi haar hoofd opgericht en de oortjes naar voren, omdat moment zag ik de buik al samentrekken en kon ik nog net een foto maken voor het hoesten Op deze foto zien jullie de oranje buizen ook goed, die hekjes heb ik er met stro touwtjes aangebonden, op de avond dat de veulens voor het eerst los kwamen. We hebben namelijk wel eens gehad dat de veulens en zelfs de pony's onder de buizen heen gingen en zelfs zijn er al paarden overheen gesprongen...
Beetje suffe foto, maar ik vind wel dat je hierop kunt zien dat ie al behoorlijk groot is!!
Dat heb ik effe gemist, dat drachtige merries niet mogen rollen ... waarom zou dat niet mogen? En hoe wil je dat voor mekaar krijgen? Die van mij staan zo'n 14 uur per dag buiten en ik blijf er ECHT niet al die tijd bijstaan om te kijken of Lee niet per ongeluk gaat rollen