Komt denk ik ook omdat ik eerst wil zien wat voor patroon het veulen heeft. Veel wit, weinig wit en zo

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ketly schreef:Jeetje wat vreselijk Moos.. Veel heel sterkte!
CharmFaith, dat gaat niet lang meer duren zo te zien
Zijn er nog KWPN eigenaren hier zonder inspiratie voor namen met de letter 'S'? Ik heb op het laatste moment een switch gemaakt maar daardoor nog wel een hele lijst over met originele namen!
JoukjeV schreef:Ketly schreef:Zijn er nog KWPN eigenaren hier zonder inspiratie voor namen met de letter 'S'? Ik heb op het laatste moment een switch gemaakt maar daardoor nog wel een hele lijst over met originele namen!
Heb je hier niet al een naam genoemd?
Knolselder schreef:Fijn dat ze ook wat begint te doen For Que!
kabayo dat tentfeest wordt een stalfeest denk ik![]()
Charmfaith spannend! Ga je waken vannacht?
Hier verharen er ook een aantal als gek
[ [url=m/zvjoM3.jpg]Afbeelding[/url] ]
En kleine Lis
[ [url=m/gF9WYQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Z6Zwdl.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/buK9YS.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/IXtELi.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/iEJnx2.jpg]Afbeelding[/url] ]
goldenarrow schreef:Het is een merrie! Bles met kinvlek, 3 witte voetjes en een hele lichte kleur vos. De geboorte ging heel snel, echter stond Prganza te snel op, waardoor de navelstreng te vroeg brak en er nog een flinke nabloeding was. Gelukkig wel ver genoeg weg gebroken. Het veulen is ook sterk, staat al en heeft al gedronken. Nageboorte is er nog niet af.
[ [url=m/vW4fKN.jpg]Afbeelding[/url] ]
Moosss schreef:Mae helaas nog geen veulen maar kan nooit lang meer duren! Spenen lijken “nat” en de ph is sinds gisteren 5,5….
Helaas vannacht wel een bevalling gehad………..
Gwendolyn-Kelly is vannacht bevallen van een dode tweeling. 1 appaloosa merrietje en de andere was niet compleet. Geslacht hebben we niet gezien.
Ben er even kapot van..
vorig jaar 2 keer gescand omdat met Eowyn er ook VEEL kans was op tweeling. Nu natuurlijk en toch een tweeling ondanks het scannen.
CharmFaith schreef:Sterkte moos dat lijkt me echt een nachtmerrie....
Krijg net een foto door gestuurd. Ga vanmiddag vrij proberen te krijgen
[ [url=m/yIsK7v.jpg]Afbeelding[/url] ]