Ik gebruik Vetericyn super 7+ spray en ik vind het echt ideaal.
Hommage
Geplaatst: 08-03-19 21:56
Schrikken Nicky! Gelukkig is ze nu weer oke.
Linda Veterycin super 7+ heb ik echt nog nooit van gehoord. Wel makkelijker een spray. Op wat voor basis is het? Redelijk bescheiden uiertje voor 321 dagen of niet? Vind het altijd lastig inschatten recht van onderen
Tot nu toe deze avond nog geen alarm gehad, hopelijk vannacht ook niet.. Of in ieder geval geen loos alarm
Ik krijg een dezer dagen ook mijn testpakket Vetericyn 7+ aan, ik kijk er naar uit het ook uit te kunnen testen, ik lees er al een hele tijd goeie dingen van!
Alkaline Water, gezuiverd water, natriumwaterstofcarbonaat, natriumchloride, natriumhydroxide, blended disodium salts. Een effectief alternatief voor sterk jodium. En 50% snellere uitdroging. Ik gebruik het al jaren en vind het echt goed in werking en super handig in gebruik
Euhm dat uiertje is niet meer zo bescheiden hoor... die is zo goed als vol hihi
cp112
Geplaatst: 08-03-19 22:21
Even gauw tussen de bedrijven door. Carrera haar uier blijft hetzelfde vooralsnog. Alleen de harsjes zijn weer weg ... Ph is 6.5
Laatst bijgewerkt door cp112 op 08-03-19 22:39, in het totaal 1 keer bewerkt
Hommage
Geplaatst: 08-03-19 22:29
@linda thanks! Ik ga er eens naar kijken. En oeps inschattingsfoutje, wat ik zei recht vanaf onderen vind ik maar lastig
Ik weet nog dat de strips net uit kwamen en met 6.5 zou je met een paar dagen een veulen moeten hebben. Nou ik heb er weken op moeten wachten ik ga pas stuiteren met 5.5/6.0 bij mijn merries die ik nu een beetje ken. Maja heb ook merries gehad die bleven weken op 6.5 En dan binnen 1 uur ineens 5.5...
Alarm plus camera is ideaal. Ik zou niet Anders meer willen.
Lays is lekker aan het vullen Lin! Hopelijk houd ze zich aan je vakantie!
AM_Horses
Geplaatst: 09-03-19 00:06
Linda. Dat is al een mooi uier. Gaat vast niet lang meer duren
Cp. Ze houdt het wel spannend zeg! Hopen dat ze gaat doorzetten...
Ilja. Geen verstand van birth alarm. Gelukkig nog geen vals alarm vanavond.
Nicky. Dat was schrikken, gelukkig nu alles weer goed met je merrie?
Mooi uier al Evelien_mg
Voyou. Uier is al flink aan het ontwikkelen.
Vulina. Gelukkig geen placentitus. Gaat bij jouw ook al opschieten met de merries.
Tinkerbellz. Hoe staat het er nu voor?
Esmeralda doet nog lekker rustig aan. Uier is juist minder, haar banden worden wel steeds slapper. Ik heb haar gevraagd of ze wilt wachten na 15 maart
Esmeralda slaapt best veel, energie aan het opdoen
De kleine is super actief en nergens bang van. Vandaag is moeders gescand en ze vond het reuze intressant. Ze zat met haar snoet op het scan apparaat
linda2008
Geplaatst: 09-03-19 00:09
AM_Horses schreef:
Jawel!!!! Ze moet!!!!! Ik heb vakantie genomen vanaf dag 335 dus ik hoop dat ze zich aan mijn planning houdt
AM_Horses
Geplaatst: 09-03-19 00:15
linda2008 schreef:
AM_Horses schreef:
Jawel!!!! Ze moet!!!!! Ik heb vakantie genomen vanaf dag 335 dus ik hoop dat ze zich aan mijn planning houdt
Ooh.... dan denk ik dat je dit nog maar even moet bespreken met haar
cp112
Geplaatst: 09-03-19 00:39
Echt dat paard kan zo lang slapen... ligt gewoon al bijna 2 uur te pitten. Arm ding.
Nog geen veulen, verder is alles hetzelfde...er hangt bijna permanent een vloeibare witte druppel aan haar linkertepel, rechts is nog doorzichtig en dat wordt steeds nog gelige hars... ik vind mijn merrie maar een ingewikkelde tante
Gefeliciteerd Leonie!! Kom je ook nog met een foto
Hier echt nul vooruitgang... Ik denk dat ze allemaal slurfjes aan het maken zijn nog. Inmiddels +2 voor de ene, en nog 5 dagen tot datum voor de andere maar uiers alsof ik me een maand vergis.