[HK] Het Dikke Buiken Topic 2017 - deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Woogy

Re: [HK] Het Dikke Buiken Topic 2017 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 19:54

Gefeliciteerd met de verkoop Cynthia!

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 20:20

Mika is goed fit en ik heb het de moeder niet meer zien doen. Veearts vertelde nog dat ze op het moment ook een veulen in behandeling hadden waarvan de moeder overmatig de navel af likte. Die merrie was nu gemuilkorfd en mocht deze alleen af hebben met eten. Een dan nog onder toezicht ook..

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 20:27

gefeli met de verkoop Cynthia, helemaal geweldig als je weet dat hij naar een super huisje mag gaan en het zo bijzonder klikte

vulina oh jee dat eigenaardig dat moeders er zo zit aan te likken, ook nog nooit gehoord, weer wat geleerd dan

noisy zal je altijd zien -:(- om gek van te worden soms die cams en net nu

andrea oh dat zou fantastisch nieuws zijn als je merrie en veulen naar huis mogen morgen

hier nog steeds hoge ph, uier kan echt niet voller, speentjes wel dus daar is het toch nog even op wachten

Afbeelding

maritb nog nieuws?

oh DL al opnieuw aan het dekken weer zoveel :')

FlokiFjola

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 20:55

Gefeliciteerd met de verkoop van deja!!! Tis ook zo'n knap ventje :D Wel echt super fijn dat je er zo'n goed gevoel bij hebt, echt top!

Oh wat apart vulina! Hopelijk stopt ze er nu idd mee en geneest t mooi snel :)

Oeh fotsy, die zit goed vol ja! Nog even geduld dus :)

Fjola heeft inmiddels de 320 dgn gepasseerd! Dus langzaam maar zeker komen we in de buurt :)

Uiertje

Afbeelding

Fjola is nie zo fan van fotoos ;) Fotogeniek is ze nie bepaald, Zeker nie als ze nat geregend is ;) maargoed :D

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door FlokiFjola op 14-05-17 21:26, in het totaal 1 keer bewerkt

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 21:02

Vanavond zijn we bij een stal met weidegang wezen kijken voor de zomermaanden en daar zagen we Fiore en Deja Vu in de weide staan. Leuke verrassing! In het echt net zo mooi als op de foto.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 21:13

Fjola voelt zich super, loopt van haar gezicht af :+ ocharme ze zijn toch zo leuk als ze hoogdrachtig zijn en fotogeniek :P

Leuk Andreab

Alexandra hoe staat jouw merrie erbij? Die had toch al harsjes?

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 21:56

Fotsy schreef:
gefeli met de verkoop Cynthia, helemaal geweldig als je weet dat hij naar een super huisje mag gaan en het zo bijzonder klikte

vulina oh jee dat eigenaardig dat moeders er zo zit aan te likken, ook nog nooit gehoord, weer wat geleerd dan

noisy zal je altijd zien -:(- om gek van te worden soms die cams en net nu

andrea oh dat zou fantastisch nieuws zijn als je merrie en veulen naar huis mogen morgen

hier nog steeds hoge ph, uier kan echt niet voller, speentjes wel dus daar is het toch nog even op wachten

[ [url=m/yMHhkx.jpg]Afbeelding[/url] ]

maritb nog nieuws?

oh DL al opnieuw aan het dekken weer zoveel :')

Nou niet echt. Vanmorgen was ze onrustig op de weide dus hebben ze haar op stal gezet, daar geeft ze veel staan slapen en eten maar niet echt onrust. Nu ben ik bij dr en merk niet echt iets, uier is niet echt vol. Ph is 7 en verder niet echt iets.

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:21

Dat is de stomste periode Marit! Uiteindelijk komt baby er uit en als alles goed is, is het lange wachten beloond :)

Kaz en Louis zijn vandaag samen met de mama's naar de grote wei gegaan. Dikke pret natuurlijk :D
Afbeelding

suffie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:24

Wat een leuk speelmaatje heeft Kaz aan Louis, of andersom als je het vanuit Louis bekijkt :+

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:27

Lou stond elke ochtend bij het draad te krijsen om Kaz. Vervolgens duikt Kaz aldoor bovenop hem, als hij ligt, eet, staat of rent. Als het eens andersom is...rent Kaz met z'n kont aangeknepen happend in de lucht gauw de andere kant op. Een gever, geen nemer dus ;) :D

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:30

Kaz was ook wel echt ultra arabisch vandaag, man wat kan hij bewegen <3
Afbeelding

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:37

Leuke foto's en wat een mooi beest!

Ja is echt stom! Ik haat het wachten!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Vulina

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:40

Lastig Marit, als de tijd begint te dringen.. Het ziet er nog niet echt klaar uit :( Het kan wel snel veranderen hoor!

Hij is gaaf Woogy! Mooi hoor!

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:44

Dank jullie :D

Marit: dat moet je niet laten merken, dat voelen ze en dan hebben ze nog meer kak aan je dan ze al hadden, het zijn tenslotte wel vrouwen he ;)

Granoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:44

Haha Marit net of je glitters op haar tietjes hebt gedaan :')

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:46

Vulina schreef:
Lastig Marit, als de tijd begint te dringen.. Het ziet er nog niet echt klaar uit :( Het kan wel snel veranderen hoor!

Hij is gaaf Woogy! Mooi hoor!

Ja dat is het probleem ook. Anders was ik er wel wat relaxter onder :)
Ziet er nog niet klaar uit idd maar toxh blijf ik kijken 's nachts in de hoop dat het om slaat :P

Maar ze mag ook laaaaang dragen dan, gewoon 370 dsgen ofzo. En dan wil ik graag volgende week bevallen :') komt het allemaal toch goed :P

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:52

AndreaB schreef:
Vanavond zijn we bij een stal met weidegang wezen kijken voor de zomermaanden en daar zagen we Fiore en Deja Vu in de weide staan. Leuke verrassing! In het echt net zo mooi als op de foto.

Was jij dat??? Zeg dan ff hallo :+
Ik was er ook! :D

Woogy

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-05-17 22:53

Granoek schreef:
Haha Marit net of je glitters op haar tietjes hebt gedaan :')

Glitter titties, na de glitterpoes ;)

AndreaB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 06:12

Cynthia82 schreef:
Was jij dat??? Zeg dan ff hallo :+
Ik was er ook! :D

John zei dat je in de auto zat. Vond het een beetje raar om opje raam te gaan kloppen. :') toen we terug naar voor kwamen was je al weg.

Cynthia82

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 06:50

O ja _O-
En? Kom je bij ons staan?
Ergens jammer dat ik volgende week naar de zomerwei ga. Had wel een leuk gezicht geweest, onze twee vosbaby's met veel wit samen in de wei :)

Caesar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 07:02

Ik hoop dat Gwen toch wat vaart gaat maken voor je Marit. Hier de laatste toen een week voor bevallen maar met een nachtje doorhalen heb je echt nog wel 1 of 2 dagen nodig om bij te komen. Vaak beval je pas als je het loslaat zeggen ze, dus hoop dat je het idd merkt en pas na Gwen die rust hebt.

@Andrea; ik ben benieuwd of je er gaat staan ;) Zo komen er steeds meer bokkertjes in de straat haha

MaritB

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 07:13

Caesar schreef:
Ik hoop dat Gwen toch wat vaart gaat maken voor je Marit. Hier de laatste toen een week voor bevallen maar met een nachtje doorhalen heb je echt nog wel 1 of 2 dagen nodig om bij te komen. Vaak beval je pas als je het loslaat zeggen ze, dus hoop dat je het idd merkt en pas na Gwen die rust hebt.

@Andrea; ik ben benieuwd of je er gaat staan ;) Zo komen er steeds meer bokkertjes in de straat haha

Ik hoop het ook. Heb weer halve nacht niet geslapen. Ik heb er niet zo goed gevoel over en kan het niet los laten. Erg moeilijk. Ben namelijk zelf behoorlijk klaar met zwanger zijn, veel last en dan dit.. pff

Wil ook niet steeds klagen hier hoor, want ja ze is pas 342 dsgen drachtig. Maar ben het gewoon allemaal heel erg zat. Ben geloof ik niet vaak zo down geweest :(

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 08:10

:(:) maritb het is gewoon zo spannend afwachten natuurlijk

hier eentje die ineens haast maakt maar ze moet echt wachten want ik ben pas om 1uur terug

Afbeelding

Ibbel

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 08:14

Wat laten jullie paarden het braaf toe om tietenfoto's te maken. Althans, zo lijkt het? Ik moet op de gok blind maar een paar keer klikken, no way dat ik er op m'n gemak onder mag hangen met een camera :=

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-05-17 08:29

Ik hang wel echt letterlijk onder hun buik tussen hun achterbenen in. :P of als ik melktest omhels ik hun 1 been _/-\o_ iets makkelijker melken
Brave merrie's ja :j