iEmmaaa schreef:pg. 338
Sofie havan, gelukkig is het niet ontstoken
die hele discussie over die dekbon ga ik me maar niet in voegen![]()
MarijeR, hihi die gaat lekker te keer!
tjinta, dat wordt spannend![]()
pg. 339
pol, mooi dat het goed ging. Het is toch het leukst als ze gezellig samen kunnen staan.
crines, leuke filmpjes en wat een geweldige foto van Furioso![]()
Lisanne, wat een schattig hoe die zo op je schoot komt liggen! gelukkig daalt zijn temperatuur weer en is hij zelf fit.
pg. 340
Zulke dromen zijn hier nog niet langs gekomen, heb wel van alles gedroomd maar geen geitjes of biggetjes
noisy, gefeliciteerd met de behaalde mijlpaal!
pg. 341
inowa, das een opluchting. Gelukkig mag ze nu lekker buiten spelen... En zich rustig houden!![]()
pg. 342
CubaLibre, nou ja zeg wat is dat nou... een vieze Gentle??![]()
Vientje, haha das een best buik zo onder het zadel. Gefeliciteerd met haar verjaardag
Voor de rest zie ik heel wat gevulde uiers voorbij komen, spannend!![]()
Ik zit hier met een camera probleem, dus misschien dat iemand hier de oplossing weet. We hebben de camera bij de stal opgehangen en op de pc op stal werkt deze prima. Er zit een app (CamViewer) bij waarmee je op je tel zou moeten kunnen kijken. Dit werkt... zolang je maar op de wifi van de stal blijft. Het zou ook gewoon moeten werken als je op een 3g of 4g netwerk verbinding hebt. Dit heeft het vorige jaren wel altijd gedaan bij mijn stalbazin, maar op de een of andere manier doet hij dit nu opeens niet meer... Als ik thuis dus app open geeft hij aan dat de camera op een prive netwerk zit. Iemand enig idee hoe je dit kunt oplossen?
Moet je niet iets van een poort open zetten ofzo. Aniek weet dat vast wel. Was volgens mij hier ook zo.