Met kate gaat het super ze heeft vandaag weer een halve dag buiten gestaan durf der nog niet de hele dag buiten te zetten... de grond is nog zo koud om te liggen dus... maar het is echt een lief ding nergens bang voor...
Net bij Mel geweest maar die gaat vannacht niks doen.Niks veranderd met vanmorgen,tja afentoe wat met dr staart en dru pje melk maar meer niet...Ze is vandaag precies aan de tijd!
Ik zou echt gek worden haha.. Fab was vorig jaar toen proefde ik iedere keer hetgeen wat ik uit haar uier kneep en de dag dat het na melk proefde was er baby
Maar vandaag had ik dr ook even los in de bak wat laten bewegen en dr uier bleef gewoon netjes gevuld dus positief!
Dwyne
Geplaatst: 19-03-12 22:09
Balou_lover, hier ook regelmatig veulen dromen hoor! Best lekker wakker worden al zeg ik het zelf
Mooie mijlpaal voor Charisma na alle spanningen! Alle anderen natuurlijk ook gefeliciteerd met de mijlpalen!
Giolli, ziet er niet uit als een nageboorte van een paard. En je merrie heeft nog steeds een bol buikje. Afgevallen is ze wel maar dat heeft denk ik meer met de stress te maken gehad dan met de slobber ipv merriebrok.
Sannah, mooie merrie heb je daar!
Joyce en Nicole gefeliciteerd met Ivona! Flinke dame zo te zien.
Bij Inowa en Lisch wordt het ook al spannend...
Nico Welkom, sterkte met al het vrouwengeweld hier op bokt
Giolli, lastig is dat verjaardagscadeaus bedenken... Een stalnaambordje van je merrie? of een leuk veulenhalster wat met een merrie halster matched? Of een leuk boek (wel of niet over paarden) lekker luchtje, envelop met inhoud voor een camera (kan je ons spammen met veulen foto's/filmpjes )
Leuke foto's van Kate! Melody spannend zeg! Hopen dat het snel komt DL is dat niet onwijs vies om te proeven?
Marit is erg fel tegen andere paarden momenteel. Ze staat liever apart in een hoekje, komt er wat dichtbij jaagt ze ze gewoon weg! En dat terwijl ze normaal heel lief voor andere paarden is..
Jastiehorse, nee totaal niet.. Dat dacht ik eerst ook.. Maar begin proefde ik alleen echt super zoet(dat is gewoon hars) en toen werd het een melk smaakje en dat was ook bingo
Zalige foto's van de beebjes hoor! IK WIL OOK!!! NUUUUUUUUU!!!!!!
Hihihi, melk proeven, dat stelde onze DA ook voor, maar niemand van ons durft aan Hera haar uier te komen misschien de eigenaar van bevallingsstal eens vragen al denk ik dat die eens heel hard gaat lachen! Ze geeft trouwens nog geen melk dus tja... geen update gehad vandaag dus alles is rustig met Hera. Ik heb voor volgend weekend een zwarte merrie besteld, hopelijk luistert ze!
Ach malle Heaven toch! Die kan Hera een hoefje geven, die ging ook als een bezetene door de wei dit weekend, niet te geloven dat ze op 320 dagen nog zo kon bokken en draven! Wel fijn dat ze goed in conditie zijn, dan kunnen ze bevalling ook goed aan!
Laatst bijgewerkt door Charisma op 19-03-12 23:02, in het totaal 1 keer bewerkt