Met Vreya gaat alles goed, ze is dik, chaggerijnig en het veulen is ontzettend druk! haha, vandaag zit ze op dag 293, volgende week zaterdag dus op dag 300!
Hoe bedoel je, ik heb een dikke buik?? Helaas nog geen tietjes..
Ben effe een paar dagen druk geweest en kwam even langs in de hoop op ... veulens!! Maar ik zie nog steeds dikke buiken en lekkende uiers, dus ik moet nog even geduld hebben
Lee groeit gestaag. Vanochtend heeft ze een stevige massagebehandeling gehad waar ze intens van genoot. Ze is enorm aan het verharen en heeft dus enorme JEUK
Poeh, halve dag weg en weer heel wat bij te lezen.
@Iwayalover: wat een moppie is het toch. Niet gek dat ze zo lekker ligt te dromen onder de lamp!
@Marije: Leuke foto! Wat kijkt ze al knap! Geweldig ook dat roze dekje, een echt meisje. En wat betreft je gastmerries, spikkelbaby's zijn zoooooo leuk!
@Nimber: Wat een heerlijk buikje zeg, en die uiers schieten ook al op! Duurt niet lang meer! (Nog 10 dagen, 2 uur en 55 minuten..... )
@vrijalover: ook een heerlijk buikje van Vreya. Nog een dikke maand, hoe groot kan de buik nog worden???
Hier is een foto van Puzzel, de merrie die wij vandaag gehaald hebben: Het is wel niet zo'n goede recente foto. Hij is gemaakt deze zomer, en het veulen dat er langs staat is River. Het volle broertje van het aankomende veulen. Ik heb op het moment geen betere foto. Ik zal morgen kijken of ik nog nieuwe foto's kan maken.
En dit is Tinkerfarm's O'Gulliver, de hengst die haar gedekt heeft: