Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
essiether schreef:cheyenne het gebeurt toch wel wanneer het moet gebeuren hoor
verleden jaar had marije ook de cam op macy was pas nog wezen kijken en nog beviel ze toen niemand het in de smiezen had
essiether schreef:truste maroes en de rest ik ga ook slapie doen
morgen weer vroeg op
Nado schreef:@Faniek, geen paniek hoor. Rekken en strekken hoort erbij. Dan weet je dat het goed gaat met de kleine.
Faniek schreef:Nado schreef:@Faniek, geen paniek hoor. Rekken en strekken hoort erbij. Dan weet je dat het goed gaat met de kleine.
Mooi want heb het nog niet echt gevoeld zeg maar geen beweging en dan hoor ik van al die mensen die hun veulens voelen trappen... maar ja mijn merrie is ook de rust zelf en staat de hele dag bij het hek niks te doen om het veulen vooral niet wakker te maken
cheyenne01 schreef:ik heb het nog nooit gezien en laat staan gevoeld....dan had ik wel eerder geweten dat ze drachtig was![]()
![]()
ik zie nu ook niets hoor
Faniek schreef:cheyenne01 schreef:ik heb het nog nooit gezien en laat staan gevoeld....dan had ik wel eerder geweten dat ze drachtig was![]()
![]()
ik zie nu ook niets hoor
Ik denk dan nu altijd maar weer het word een rustige merrie en geen drukke hengst![]()
cheyenne01 schreef:lief schaapje.......
trusteh allemaal