Het kwartje zal ooit wel vallen bij hem Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Het kwartje zal ooit wel vallen bij hem 
, en toepkes
testje was ook weer gezakt, duidelijk 6.0 al zag het drupje nog geel, niet wit, banden waren opvallend nog slapper en beebje was heel actief
ze is echt echt rustig, ligt nog niet plat
maar zal niet lang meer duren
Jade is met 6.5 bevallen dit jaar
) maar denk dat ze weekend nog wel over gaat. Vanaf morgen 2weken vakantie, dus laat maar komen dan!
laat maar komen 

op stal dachten ze dat zodra je paard drachtig is je er niet meer mee kon rijden.. 

. Het zou ook gewoon moeten werken als je op een 3g of 4g netwerk verbinding hebt. Dit heeft het vorige jaren wel altijd gedaan bij mijn stalbazin, maar op de een of andere manier doet hij dit nu opeens niet meer... Als ik thuis dus app open geeft hij aan dat de camera op een prive netwerk zit. Iemand enig idee hoe je dit kunt oplossen? Cemlys schreef:Veulen doet het goed hier. Hij bokt als zn vader en mept als zn moeder haha. En lekker brutaal. Hopelijk kunnen ze morgen even buiten.
Zodra ik morgen thuis ben, ga ik even op kraambezoek!
Arme Pinda spontaan wagenziek vrees ik....
Cynthia82 schreef:Ik ben aan het duimen voor een niet-vos!
alhoewel misschien nieuw modeverschijnsel, ik zie er hier toch veel zo voorbij komen.