[HK]Het Dikke Buiken Topic 2015 - deel 2

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 07:35

Onze toppers nou met dit uier had ik niet naar huis durven gaan :o ,of het is dat ze een alarm omheeft?
Ziet er spannend uit hoor!

Karin wat doet kleine Bonnie het dan toch goed he. <3 jammer dat het voor dora nog niet minder geworden is de jeuk..je hebt er je handen vol mee :(:)

Tara ziet er ook weer schitterend uit! Nog even volhouden en dan wordt haar beentje hopelijk meer ontlast

Luna dat ziet er inderdaad mooi uit die wond,ja ik denk dat je echt wel van een wonder mag spreken dat het zo afgelopen is en dat is je van harte gegund hoor!

Jeniej jouw veulen is zo mooi aan het worden! Het is ook geen weer dus een traanoogde kan er bij horen denk ik,even in de gaten houden.

Aagje ziet er super uit Inowa,dik :D

Sultan volgens mij kan ze wel een hele poos op die PH blijven hangen dus ik zou me nog geen zorgen maken,komt helemaal goed!

Keresa we nemen jou niks kwalijk hoor,rust maar goed uit,dat zal het herstel bevorderen. :(:)

Melanie lajoy wordt echt groot! En niet flauw doen hoor,het is nu echt heel druk in het topic en dan wordt er al eens niet gereageerd,heb ik zelf ook maar ik doe toch lekker mee. En probeer wel te reageren al is het soms geen doen,

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 07:36

Kijk en dan vergeet ik gblover,gefeliciteerd! Wat zul jij op hete kolen zitten nu je ze zelf niet kunt zien. :(:)

jeniej

Re: [HK]Het Dikke Buiken Topic 2015 - deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 07:39

gblover gefeliciteerd!!

Arianne

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 07:45

Zo, door omstandigheden een tijdje minder actief geweest op bokt, maar ik ga het hier weer meevolgen hoor. Bijlezen was alleen geen optie gezien het aantal pagina's :+
Iedereen met nieuwe veulentjes: gefeliciteerd!!

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 07:49

Gefeliciteerd bglover!!!

OT dat ziet er wel heel goed uit! Duurt vast niet lang meer

Zie dat dat mijn topic op uitgelicht staat :):) leuk!!

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 08:03

gefeliciteerd GBlover, knap ding met veel wit

leuk lisch

Dustinlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 08:04

GBlover gefeliciteerd!!

OT hoe is het nu?

Karin wat een leuke foto's met die kleine meid erbiJ!

Luna word ziet er super uit!

Melanie, vind beetje jammer dat je zo reageert.. Het is inderdaad druk en niet iedereen heeft super veel tijd om te reageren of zijn net als ik zeefjes die alles weer vergeten. Zelf reageer je ook niet op andere en daarbij zijn er hier een aantal met mega posten waar je nog niet eens op hebt gewacht..

carika

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 08:23

Gblover
Mooi veulentje, gefeliciteerd!
Welke uit je onderschrijft is het? De foundation?

sultan15

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 08:27

Jullie stellen me gerust!:) Fairy liep met deze waarde ook nog 1,5 week voordat het 6 was. Het was alleen raar dat Fairy op 320 dagen begon met een waarde van 8,5 en dat wish op 316 al op 6,5-7 zit! Vannacht een paar keer de wekker gezet en nog geen veulen :D had het ook nog niet verwacht. Ben wel benieuwd hoe lang Wish met deze waarde blijft lopen!

GBlover gefeliciteerd!! En Lisch jij ook gefeliciteerd met je prachtige merrieveulen! Mocht ik nog iemand vergeten zijn die ook een veulen heeft gehad, bij deze ook gefeliciteerd!!

Zag ook nog een aantal koliek gevallen voorbij komen. Gelukkig gaat het nu weer wat beter!

Over reageren... Ik zit in een tentamen periode en heb op dit moment gewoon niet de tijd om elke dag op 10 pagina's te reageren. Neemt niet weg dat ik wel mee lees en met iedereen meeleef! :)
Laatst bijgewerkt door sultan15 op 20-05-15 08:58, in het totaal 1 keer bewerkt

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 08:30

Gefeliciteerd GBlover.

OT ?? Hoe is het daar.

Bonny_CT

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 08:42

Gefeliciteerd gblover :) mooi veulen

Ik lees wel alles steeds bij maar reageer en post zelf erg weinig. Heb er of geen verstand van of niks zinnigs te melden.

Lieve foto met dora en je nichtje en wat ze zei <3

tammiebels

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 08:44

Gblover proficiat!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 08:48

gefeliciteerd met het veulentje!!!! kei lief!!! *\o/*

Onze toppers, hoe is het daar?

cacharel had gisteren rond 6 uur weer mega melk druppels, ben toen in het dorp gaan eten omdat ik de singel nog op moest doen daarna ( ze heeft echt vanaf de plek waar de singel stopt tot onder haar uier mega dikke zucht plek, dus ik wil de singel zo weinig mogelijk op doen natuurlijk. ze vind het ook niet fijn meer zitten) toen ik rond 8 uur terug kwam op stal drupte het eerst en daarna spoot het er met momenten ook weer uit, de test gaf toen 6.0 aan, ook had ze haar muesli en brok niet.... nou ik had dus echt even stiekem goede hoop vannacht, maar helaas -O- madam vind het wel best denk ik...

verder natuurlijk veel succes met de merries die bijna moeten!!

lisch

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 08:51

Rockey kan je de melder niet aan halster maken? Had ik ook! Soie is der vocht alweer kwijt! Bizar hoe snel dat gaat!

Danielle_1

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 10:47

Gefeliciteerd gblover!knap veulen!

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 10:50

lisch schreef:
Rockey kan je de melder niet aan halster maken? Had ik ook! Soie is der vocht alweer kwijt! Bizar hoe snel dat gaat!

ik heb een paar keer mee gemaakt dat die melder niet goed afging bij een merrie, dus ik gebruik liever de singel. normaal gesproken hebben ze zon band natuurlijk ook geen 3 weken op. maar ze begon 1 mei al zoveel uier te ontwikkelen en te harsen.

we wachten maar even af, zoals ik nu begreep drupte/spoot de melk er weer uit, en staat ze op de wei. om half 2 kan ik weg hier op t werk.

jolandje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 10:53

ik heb hem ook aan het halster hangen, maar laatst had ze het halster afgekregen, tja en als je dat niet ziet heb je een probleem( misschien) de singel zal beter blijven zitten denk ik

pretty

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:04

jeetje Rockey..die merrie van jou. 8)7 :(:)

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:06

pretty schreef:
jeetje Rockey..die merrie van jou. 8)7 :(:)

t is ff doorbikkelen :P

gisteren avond plaatste iemand een foto op facebook van een uier, met wel wat melk druppels eraan, maar niet onwijs. stond er bij, dit zal een kort nachtje worden en vanmorgen was er al een veulen :+ en mijn merrie gebruikt haar uier als een hogedrukspuit met momenten, ennnnnnnn dat ezeltje blijft mooi zitten daar binnen :')

Stal_Wiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:07

Alles rustig hier. Rox neemt haar tijd weer. Eet goed en lijkt nergens last van te hebben. De zucht is wat minder gelukkig.

Onzertoppers, het kan toch niet lang meer duren?

Rockey, ook dat lijkt niet lang meer te duren!

Gblover, gefeliciteerd!

Zeeschildpad, spannend hoor!

Inowa, wat heeft ze toch een buik!

_karin, gelukkig is de koliek weer voorbij. Wat vervelend dat ze zo'n jeuk heeft. Bonnie is wel een schatje hoor.

Luna, wat ziet het er goed uit!

Jeniej, jouw merrie ook al koliek! Gelukkig al weer de oude!

Het is inderdaad soms lastig om te reageren. Het topic gaat zo snel! Ik lees wel altijd mee, maar heb ook niet altijd tijd om op iedereen te reageren en dat zal iedereen wel hebben.

stal_HD

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:43

Aaah een prachtig merrie veulentje. Gefeliciteerd.

OT nog heel ven. Nog geen veulen zoals ik nu lees.

Ik reageer ook niet overal op. Pff ben best moe. en om alles op te nemen na een lange werkdag, lukt mij niet meer helaas.

Gelukkig gaat dora weer goed. Hoe lief he'dat die kleine kinderen zo eerlijk zeggen wat ze vinden. Even slikmomentje.

Rockey ook druk aan het waken. Spannend.

Fotsy

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 11:45

Rockey :(:) engelengeduld

Lisch das snel de zucht bij mijn merrie is toch 2 -3 weken blijven hangen, natuurlijk eerste week slecht weer en veel op stal gestaan.

Sultan die maakt wel haast ze zal de 350 niet halen hopelijk

Nog een aantal dames die genieten van de dracht :D

OnzeToppers

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 12:00

Nog niets geboren, ga met een uurtje weer richting stal. Ze maakt het wel erg spannend zo, het lijkt mij dat het ook niet lang meer kan gaan duren. Tot nu toe verbreekt ze alle richtlijnen qua symptomen voor de naderende bevalling, er is geen peil op te trekken zo...

Lovelyn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 12:28

Gblover van harte met je mooie veulentje!

Sommige moeten hier echt engelen geduld hebben.. Arme jullie!

Iedereen bedankt voor de lieve woorden, ik hoop ook heel erg dat het meevalt en dat ze nog lang gezond mee kan. Wel door dat dit nu ontdekt is wil ik ushi volgend jaar wss weer laten dekken maar dan door een kwpn'er. Eentje zonder ferro, elcaro en voltaire bloed in zich. Jullie nog mooie suggesties? Ik kijk zelf nu naar de bloedspreiders zoals George Clooney en furguson ook lord letherdale vind ik wel heel mooi passen. Hopen dat het dan een merrie word want ik wil dan echt puur een veulen als opvolg voor ushi straks. Hengst gaat dan sowieso verkocht worden.

Koda groeit als kool en hij is zo lief! <3

Afbeelding

Afbeelding
Hij begint nu echt z'n veulen vacht kwijt te raken hij is nu ook helemaal verkleurd door de zo'n naar bruin haha!

onley

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-15 12:38

Wow koda is knap aan het worden