Haar benen:

Stekelharig:

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
DianneM schreef:Weet je geen DNA resultaten van het agouti gen van beide ouders Tooske? Omdat je zo'n vreemd percentage bruin hebt, vergeleken met zwart?
Normaal is vos ee x zwart Ee inderdaad 50 procent kans op vos of zwart.
Maar Agouti is enkelvoudig dominant en toont niet op vos. Een van beide ouders, of allebei kunnen ook homozygoot zijn voor agouti of de vos vader draagt zelfs geen agouti.
Is 1 van de 2 of allebei homozygoot voor agouti heb je dus 50 procent kans op vos, 50 procent kans op bruin.
Zijn beide ouders heterozygoot voor agouti heb je 50 procent kans op vos, 37,5 procent kans op bruin, en 12,5 kans op zwart.
Is de vader geen agouti drager, moeder heterozygoot, dan heb je 50 procent kans op vos, 25 procent kans op bruin en 25 kans op zwart.
De kans op zwart is mijns inziens groter
Mexxuna schreef:Dat ziet er nog goed uit Kyra! Trix is knap (maar dat kan ook niet anders, met Fruhling bloed![]()
)
Wij zijn gelukkig ook nog lekker aan het werk! Zag je pas geleden nog op de startlijst staan in Oud Gastel, had je goed gereden? Je wpn lopen in iedergeval op zie ik!
VDS schreef:Mijn bruine reus/andere helft tweeling is voor vandaag uitgerekend.
Hier foto van de uier, ik vind hem niet zo gevuld, maar toch zie ik precies wat wit hangen..
Wat denken jullie?
[ Afbeelding ]
trysteffy schreef:VDS schreef:Mijn bruine reus/andere helft tweeling is voor vandaag uitgerekend.
Hier foto van de uier, ik vind hem niet zo gevuld, maar toch zie ik precies wat wit hangen..
Wat denken jullie?
[ Afbeelding ]
krijgt je paard een tweeling?
polleman schreef:Mama is donkerbruin vader moeder zwart moeder moeder bruin
Papa is donkerbruin vader vader is donkerbruin moeder vader is bruin
en dit kwam er uit voor het veulen
70.31% - Bay (Bruin)
23.44% - Black (zwart)
6.25% - Chestnut (vos)