Haha ik heb er 4 op de cam nu en ze staan alle 4 met het hoofd naar de grond te vreten hihi

* krijgt er honger van in andere woorden gaat ook maar op zoek naar iets lekker te eten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Maysie schreef:Hihi misschien zit er wel geen veulen in en zijn het allemaal strootjeshoud ze ons gewoon voor de gek
Maysie schreef:Ik neem aan dat je wel snapte dat het een grapje was toch hihi![]()
Whiz schreef:balance schreef:Hallo Nederland! Whiz, hoe bedoel je met de fokkers uit de buurt? Ze is toch nog niet uitgerekend? Dit heb ik wel vaker meegemaakt bij drachtige merries. Soms zelfs, dit soort ietwat stressige tijden en dan nog een maand overdragen LOL!
Stress? Dier heeft geen stress.. Beesie staat al 11 jaar in de zelfde stal.. Niets is anders.. Behalve dan dat Baloet er nu bij loopt.. maar daar is ze dikke maatjes mee.
Ik hoorde wel dat zoiets wel voorkomt bij merries die een tweeling dragen.. mag hopen dat dat hier niet het geval is...
balance schreef:Wie zei dan dat er stress is bij het dier?Ik had het over tweebeners.....