Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
maar ik heb zo'n slaap dat ik af en toe niet meer weet hoe de telefoons werken, hahaha.
Ik ben uitgegaan van de eerste dekking en 340 dagen.

(tel effe kwijt) denk dat ik de birth alarm omdoe als het nog 7 dagen is (of ze zou zich plots heel erg moeten gaan klaarmaken, maar zover is ze dus nu nog niet). 
frenia schreef:Keeva: gefeliciteerd! ik ga uit van de laatste dekking, dus bij Tinkerbell 17 mei 2006, tel daar een jaar bij en een maand af, dat komt overeen met 11 maanden of 335 dagen. Dus in het geval van Tink 17 april 2007.
... da's toch 6 dagen eerder ...

) En deze VA zei dat ik m'n merrie's nu alsnog moet enten, máár dan moeten de veulens sowieso nog minimaal een week blijven zitten.. en ik weet niet of dat het geval is 

Dus hoop dat ze in iedergeval nog een nachtje wacht..
Hementa vandaag 250 dagen, hehe eindelijk kan ik ook bij haar af gaan tellen
Ik zelf denk dat het OF op de Hengstenshow komt (en daar wil ik heen, want daar treedt mijn hengst - = pappa van het veulen - op), OF met 356 dagen. Dat getal zweeft maar door mijn hoofd, en dat is pas over 15 dagen
KDHtjuh schreef:Hier ook een mijlpaal!!!Hementa vandaag 250 dagen, hehe eindelijk kan ik ook bij haar af gaan tellen