Nicky daar ben je ook mooi klaar mee
alsof het zo al niet genoeg stress is voor je gaan ze ook nog vast liggen iwaya wat een schatje!!
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73

alsof het zo al niet genoeg stress is voor je gaan ze ook nog vast liggen
Ze is ook echt zo schattig. Heerlijk om lekker mee te kroelen 
marlijntjuh schreef:@Sammie. Wat een naar verhaal! Komt het wel weer goed met hem of niet? Wat een stomme da zeg![]()
Ik kan niet wachten...

i'm in love !
dus dat word een veulentje voor 2007 uiteraard

whaahha
wat heb jij trouwens voor camera? Die maakt echt mooie foto's namelijk.
Ook al kegeltjes gezien of dat nog niet?
.
Ik weet niet veel over drachtigheid... 
?! Dat schiet echt al op 

Wat een geweldig hoofdje zit er op!
Harsdruppels al. Het einde is in zicht
Of het begin natuurlijk 
Nicky2 schreef:Zoo wat een moeders hier allemaal. Die van mij is ook bijna uitgerekend. Ik ben echt benieuwd. Gister had ze zich vastgerold in de stal, vraag me niet hoe,maar ik schrok me dood en snap eigl nog steeds niet hoe het kan. Ze heeft een gigantische boks en er liggen ook nergens hopen strond ofso waar ze achter kan blijven hangen? Marjaa zal wel door de dikke buik komen. Ik maakte me wel zorgen,
want een zwangere merrie moet absoluut niet gaan liggen rollen of iets dergelijks!
Maar ik wacht nog steeds op mn veulentje=D
En met haar is niks aan de hand hoor!

En het word druk bij jullie op stal straks! Wel gezellig, al die veulentjes die even oud zijn 

Wel leuk, dan worden de veulentjes ongeveer tegelijk geboren en kunnen ze lekker samen spelen! Puzzel is nog wel wat onrustig, maar ze staat wel lekker bij de andere paarden te eten. Dus dat komt wel goed
En ik heb natuurlijk meteen even aan haar buik gevoeld, en ik heb meteen het veulen voelen schoppen
Wat een geluk zeg
Sommige mensen die voelen iedere dag aan een merrie's buik in de hoop dat ze het veulen voelen. En ik voel 1 keer en het is meteen raak
Puzzel keek er wel heeeeel chagarijnig bij. Ze vond het veulentje niet zo lief volgens mij
Ik zal morgen even kijken of ik foto's van haar kan maken. Maar ze is wel erg vies!