Ik ga vanavond een poosje camstaren
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

de rest moet je echt in het topic zien 

als ze wat ondernemender word 

copper copper copper.....veulentje!!!!!!!!!!!!!!!!!
Hoe lang moet ze nog?
je weet het maar niet met die merrie's!!!!!
Ze heeft trouwens toch wel iets van prutjes op de uier?
Dan weer update dus!
. Ben net nog even naar stal geweest en liet toch echt even een traantje gaan. Pff...voel ze nu weer prikkelen. Het idee dat ik mijn meisje een week niet zie..pff..doet gewoon zeer. Maar als ik terug hoef, hoeven we nog maar 3 weken en 4 dagen
Sjen schreef:@Myrdal: wat lief hoe ze met z'n allen staan zo, leuk als er straks uitbreiding isZe heeft trouwens toch wel iets van prutjes op de uier?
@ Hannelore: de uier is ongeveer hetzelfde als van Siena en die is al een week langer bezig. Is jouw merrie ook maiden?
Ik heb geen update van Siena, want ze stond gewoon lekker te grazen en ze krijgt vanavond pas later eten omdat het vanochtend ook een beetje laat wasDan weer update dus!

... met veel moeite! En het erge vind ik nog dat ik deze week zo weinig tijd voor haar heb ivm stage... Op donderdag en vrijdag loop ik stage, maar vrijdag vertrek ik, dus is verplaatst naar mijn (vrije) woensdag...
.
!! jockeygirl schreef:Yoline: zo zeker een biggie buik
Door wie is ze gedekt?
vond wel gaaf vond op je fjordenhengsten site 2 foto's van tigra's mannetje

sterkte.
daar hoef je niet over te twijfelen geloof ik! Een dikke buik en uier! kan niet missen zo te zien! 
en ook leuke foto's het is duidelijk te zien dat ze een veulentje meedraagt
En dat je moet gaan afbouwen met rijden, is misschien jammer maar je krijgt er een super lief kleintje voor terug
(waarschijnlijk
)
Zou wel leuk zijn he! Ze ziet er wel erg klaar uit hoor! Ik ben benieuwd 

uier is ook al best vol! 
en de uier is al wat groter! voor je het weet slaap jij ook op stal!
spannend he! Ze mag het nu ook wel eens krijgen met 17 dagen over tijd!! succes! 
eerst de kleine en nu ook nog de moeder
sterkte!!
hopelijk weet vreya dat het vannacht volle maan is
333 dagen vind ik wel genoeg
Duurt vast niet lang meer.... *duim*