Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

irene

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 14:38

Dat lijkt niet lang meer te gaan duren Marije, een dag of 10 ofzo Schijnheilig Haha!
Ik ga vanavond een poosje camstaren Knipoog

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 14:38

That looks goohood! Copper?????

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 15:42

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 15:46

Ik ga gelijk even kijken. Snif, ik krijg maar 1 foto te zien, de rest allemaal kruisjes.

Jullie hebben allemaal van die geweldige veulenfoto's, ik krijg weinig kans om foto's te maken want Femke zorgt er de hele tijd voor dat ze tussen mij en haar veulen staat Huilen

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 15:56

@ Irene
Dat komt nog wel Haha! als ze wat ondernemender word Ja

Foto's van mij doen het nu trouwens allemaal net even ruzie Haha!

irene

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 15:59

Skip is ondernemend genoeg maar mama regeert met straffe hand Haha!

Faniek

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 15:59

Aaah straks doet ze dat ook niet meer zo Haha!

Misty geeft er nu al niks meer om als de kleine staat te hinniken in de bak, omdat die de verkeerde afslag heeft genomen en zij staat rustig te grazen Haha!

Myrdal

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 17:15

Hier weer wat Myrdalfoto's, die ik eigenlijk gisteren al beloofd had Tong uitsteken

Haar uier, vanochtend 11 uur:
Afbeelding

Myrdal in het geheel, ze is meer breder dan dat haar buik naar onderen hangt:
Afbeelding

Myrre met vriendinntjes in de paddock: Waar blijft dat eten! (de Fries is ook drachtig, de arabier (schimmel) heeft iedereen voor de gek gehouden)
Afbeelding
Afbeelding

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 17:34

Hyper! copper copper copper.....veulentje!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nou dat kan niet lang meer duren. Wat een uier zeg. Daar lijkt die van mij niks bij.

Myrdal: Mooie foto's. Ze draagt bescheiden. Ik las dat het volle maan wordt vannacht. Dus laten de merrie die mogen veulenen het dan maar vanacht doen. Hebben we er allemaal plezier van

Sjen: Jammer nog niks dus. Nou afwachten dan maar weer.

Jockeygirl: Nou nou weet je zeker dat het geen grasbuik is? Bloos

Poohbeer: Als ik haar zo bekijk op de foto lijkt ze me gewoon zwanger hoor. Ze draagt gewoon vrij slank.

Tinne: Heerlijk dat rollen na gedane arbeid. Straks je mooie nieuwe stal. Ben erg benieuwd ernaar.

kIMMIE261: Jeetje wat een buik Haha! Hoe lang moet ze nog?

fANIEK:nou dat ga ik zeer zeker even bekijken zometeen.

Update brennie: Ja ja ze heeft weer meer uier gekregen. He he eindelijk. Maar moet nog meer worden want ze heeft ze nog lang niet vol. ( hoe lang zal dat wel niet duren.)
Mevrouw heeft heerlijk genoten van de zonnige dag. Lekker de wei op.
Hier aantal foto's
Ik lig voor de verandering nu aan mamma's andere kant van d'r buik
Afbeelding
heerlijk al dat gras
Afbeelding
En nu haar uier:
Afbeelding

Haar uier is niks vergeleken met andere merrie's die al op punt van knappe staan.Maar goed hier ben ik al heel blij mee. We gaan gewoon rustig wachten Haha!

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 18:00

Hannelore: Ze heeft een lekkere buik zeg ziet er goed uit en tja die uiers he soms komt dat pas na de bevalling Knipoog je weet het maar niet met die merrie's!!!!!
Uh was nog niet klaar Myrdal: Ziet er ook goed uit zeg ze draagt mooi bescheiden lijkt die van mij wel een olifant bij en die moet nog een maand Haha!

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 18:05

@Myrdal: wat lief hoe ze met z'n allen staan zo, leuk als er straks uitbreiding is Haha! Ze heeft trouwens toch wel iets van prutjes op de uier?
@ Hannelore: de uier is ongeveer hetzelfde als van Siena en die is al een week langer bezig. Is jouw merrie ook maiden?

Ik heb geen update van Siena, want ze stond gewoon lekker te grazen en ze krijgt vanavond pas later eten omdat het vanochtend ook een beetje laat was Bloos Dan weer update dus!

Mer1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 18:16

tjee ik verwacht dat Copper vannacht een veulentje uitpoept. Ik blijf vannacht voor de eerste keer sinds de 17 dagen over tijd waken. er is een druppeltje gesignaleerd.

elady

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 18:31

Meiden, ik wil niet meer op vakantie Bloos . Ben net nog even naar stal geweest en liet toch echt even een traantje gaan. Pff...voel ze nu weer prikkelen. Het idee dat ik mijn meisje een week niet zie..pff..doet gewoon zeer. Maar als ik terug hoef, hoeven we nog maar 3 weken en 4 dagen Haha!
Deze foto gaat mijn mumtie (moeder) uitvergroten en als foto ophangen in mijn kamer. Deze is net gemaakt (half uurtje geleden) en gaat dus mee naar Barca om elek dag even van mijn parel te genieten.
Afbeelding

Sanne: Ken het gevoel van te dikke buik met een te klein lijkend zadel + pad (zie onderschrift). Je stal wordt echt gaaf zeg!

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 18:58

Sjen schreef:
@Myrdal: wat lief hoe ze met z'n allen staan zo, leuk als er straks uitbreiding is Haha! Ze heeft trouwens toch wel iets van prutjes op de uier?
@ Hannelore: de uier is ongeveer hetzelfde als van Siena en die is al een week langer bezig. Is jouw merrie ook maiden?

Ik heb geen update van Siena, want ze stond gewoon lekker te grazen en ze krijgt vanavond pas later eten omdat het vanochtend ook een beetje laat was Bloos Dan weer update dus!

Mijn merrie is geen maiden. Zij heeft al 6 veulens gehad bij haar vorige eigenaar. Daar was ze fokmerrie. Dus daarom verwacht ik ook meer uier.

DMHorses

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 18:59

misschien nie zo leuk om te horen, maar vandaag slecht nieuws gehad over die merrie waarvan het veulen misvormd was. De merrie is overleden....
Brrr ik vind het zo erg....

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:04

He gedver eerst het veulen en nu toch ook nog de merrie dat is echt dubbele smart zeg succes aan de mensen van wie de merrie is!!!!

Irmaatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:05

Ginger, waar Annetje het altijd over heeft, haar banden zijn nu slap. Hyper!
Ik weet niet of dat zo goed gezegt is, maar jullie begijpen wel wat ik bedoel denk ik Tong uitsteken

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:11

Oe, dat is goed nieuws bij Ginger! Wordt het nu een harde strijd tussen Copper en Ginger? Haha!

Elady, niet nadenken en gewoon op vakantie gaan, zo ga ik het ook doen Clown... met veel moeite! En het erge vind ik nog dat ik deze week zo weinig tijd voor haar heb ivm stage... Op donderdag en vrijdag loop ik stage, maar vrijdag vertrek ik, dus is verplaatst naar mijn (vrije) woensdag...
Mja, we overleven het allemaal wel! En we komen lekker bruin (hoop ik!!) terug van de vakantie, helemaal uitgerust om ons daarna helemaal kapot te waken Haha!.

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:11

Ah nee toch. Wat vervelend. Sterkte met dit dubbele verlies.

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:14

MissSol, wat erg... Waar is ze precies aan overleden? Teveel bloed verloren of infectie oid?
Sterkte iig Ach gut !!

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:22

jockeygirl schreef:
Yoline: zo zeker een biggie buik
Door wie is ze gedekt?
vond wel gaaf vond op je fjordenhengsten site 2 foto's van tigra's mannetje

Frietje is gedekt door Drange Rolv Lachen

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:31

@ MarijeR: dat gaat vast niet lang meer duren!
@ Tinne: ze wordt al mooi rond zo te zien Lachen
@ MissSol: vreselijk..... Huilen sterkte.

vrijalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:38

phoobeer: zo he Wow! daar hoef je niet over te twijfelen geloof ik! Een dikke buik en uier! kan niet missen zo te zien! Knipoog

Tinne: wat een lief stalletje heeft invanka daar zeg! Haha! en ook leuke foto's het is duidelijk te zien dat ze een veulentje meedraagt Lachen En dat je moet gaan afbouwen met rijden, is misschien jammer maar je krijgt er een super lief kleintje voor terug Haha! (waarschijnlijk Knipoog )

kimm261: zo he, die draagt breed! Mooie merrie ook Lachen

Marije: dus copper gaat met volle maan? Haha! Zou wel leuk zijn he! Ze ziet er wel erg klaar uit hoor! Ik ben benieuwd Haha!

faniek: ik ga zo je foto's bekijken dan krijg je in dat topic wel even een berichtje Haha!

Myrdal: Ze draagt mooi zeg Ja uier is ook al best vol! Wow!

hannelore: zij schiet ook op zeg! Mooie buik al Haha! en de uier is al wat groter! voor je het weet slaap jij ook op stal! Bloos

merilyn: druppeltjes!! Haha! Haha! spannend he! Ze mag het nu ook wel eens krijgen met 17 dagen over tijd!! succes! Knipoog

MissSol: jeetje wat erg zeg Huilen eerst de kleine en nu ook nog de moeder Huilen sterkte!!

Ook hier niets (had ik ook niet gedacht)
banden worden nu pas echt slapper geloof ik, en uier blijft langzaaaaam groeien Ja hopelijk weet vreya dat het vannacht volle maan is Haha! 333 dagen vind ik wel genoeg Bloos

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:50

Jemig Miss sol. Dat wens je echt niemand toe. Heel veel sterkte aan de eigenaar.

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-05 19:57

Hopelijk schiet Vreya ook een beetje op Tong uitsteken Duurt vast niet lang meer.... *duim*