Zal wel gaan liggen zodra ik zelf naar bed ga

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Caesar schreef:Gefeliciteerd Crines en Vulina! Fijn dat alles (met een beetje hulp) weer goed is gegaan. Vind dat pellen altijd zo sneu... mijne vond het echt niet leuk...
Ibbel schreef:Pellen is volgens mij echt 'uit'. Meestal is een infuus met oxytoxine voldoende om de nageboorte uit te drijven.
Als de nageboorte niet meteen afkomt knoop ik de vliezen en de navelstreng op tot een knoop die naar beneden hangt en die een beetje trekt, als het ware. Dat gewicht kan net genoeg zijn om de placebo los te laten komen.
Vulina schreef:Bedankt allemaal! Dit is de Imago uit onze Jazz merrieVerliep mooi vlot!
Haha Suffie, mijn vriend zei nog; ze heeft een complete rotonde gebouwdWat een meters heeft die gemaakt!
suffie schreef:Ibbel schreef:Pellen is volgens mij echt 'uit'. Meestal is een infuus met oxytoxine voldoende om de nageboorte uit te drijven.
Als de nageboorte niet meteen afkomt knoop ik de vliezen en de navelstreng op tot een knoop die naar beneden hangt en die een beetje trekt, als het ware. Dat gewicht kan net genoeg zijn om de placebo los te laten komen.
Helaas helpt dit vaak niet. Een nageboorte die echt vast zit, krijg je hiermee ook niet los. Ik denk dat de meesten de nageboorte al opbinden om te voorkomen dat hij afscheurt, want dan ben je nog veel verder van huis.