, nu moeten er gewoon merrietjes bijzitten Prettywelkom nieuwelingen, leuke combi's
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Ook ik houd van vos met veel wit, in ieder geval mogen de aftekeningen van mij royaal aanwezig zijn

heel gaaf dier! hinte schreef:daisyjazz, Leuk het filmpje met het pendelen![]()
Ik ga het straks ook is proberen, kan iemand het mij nog eens uit leggen hoe het precies moet?
) men nemen een spijker en een staarthaar. Knoopt de spijker aan de staarthaar en houd die boven de kont van de merrie. Even stilhangen en daarna je hand stilhouden en wachten, bij mij ging hij binnen 10 seconde bewegen. Bij beide ruinen bleef hij stil hangen 
Hopelijk wordt het veulen niet al te groot. Ze staat gewoon op onbeperkt hooi en vitamine, maar ze eet wel echt bijna heel de dag door met af en toe een pauze dat is echt haar grootste hobby nu. Verder is ze absoluut niet dik dik zegmaar, eerder wat schraal.... Na hobby nummer 1 komt, bij mij om aandacht vragen, en hobby nummer 3 is lelijk kijken naar alles wat mannelijk is, waarbij mijn witte ruin blijkbaar niet mannelijk genoeg is
Maar mijn vriend is blijkbaar wel mannelijk genoeg want daar kan ze toch zuur naar kijken, zeker als hij wil dat ze een stap aan de kant doet
Tenzij hobby 1 natuurlijk gecombineerd wordt met mijn vriend, dan is hij absoluut fantastisch
Bitch merries...
Dat zie je natuurlijk wel aan die blik

AlaskaTorrie schreef:Vorig jaar 1 bevalling meegemaakt, waarbij de merrie bij het likken aan het veulen leek te knagen..gelukkig stopte ze daar gauw mee.. die bevalling was wel fijn om zo mee te maken, ging eigenlijk heel soepel. En dat op een heuvel in de Eiffel..
linda2008 schreef:Ik probeer veel filmpjes van bevallingen te bekijken maar soms vind ik het echt net lijken of de merrie bijna "kapot getrokken" word, of lijkt het soms wel of mensen ongeduldig worden en het er zo snel mogelijk uit willen hebben... maar het veulen hoeft tijdens de bevalling toch nog helemaal niet zelfstandig te ademen? Wie heeft filmpjes van een goede, normale bevalling?

ze is weer huge, maar lijkt toch slanker dan vorig jaar?? of ligt dat aan mij?