Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Wat voor ras is ze?
Furioso probeerde helemaal op schoot te kruipen, dat was wat minder fijn
Sierra deed dat ook (en nu soms nog steeds). En haar zoon is minimum zo erg, die plakte met zijn kont tegen mij gisteren en liep zo overal mee
Heb hem toch even de les moeten spellen dat hij niet moet overdrijven
)
Prachtig.

Ook al dergelijke dingen gedroomd trouwens.
En dat terwijl ze volgens mijn schoonmoeder de hele dag voor muurbloem gespeeld heeft in de wei (dat doet ze doorgaans op het laatste),

Hopen dat het straks weer even een tijdje droog is zodat ze weer ff lekker hun benen kunnen streken.
minder uier... kan natuurlijk dan erna direct vol schieten! Moed houden!
kiki1976 schreef:Bo had dat ook aan het einde van haar dracht. Bewegen is altijd goed, ik leid haar iedere avond nog een tijd in de bak scharrelen. Liep ze meer dan wanneer ze de hele dag in de paddock stond
Na de bevalling is het weer weg getrokken.
Jammer geen veulie's vannacht![]()
Inowa, gelukkig!! Nu hopen dat ze snel weer rad loopt.
Wederom vandaag prut weerHopen dat het straks weer even een tijdje droog is zodat ze weer ff lekker hun benen kunnen streken.

je moet haar eens vertellen dat het spelletje muurbloem spelen veel leuker is met twee, grote bloem, kleine bloem
en nu de spannende spurt
en ze staan nochtans op het gras
ben blij met mijn vakantie volgende week, beetje bijslapen overdag
dat ze nu nog 1 nacht en 2dagen wacht he

Het maat halstertjes waarmee de pasgeboren veulens bij ons op stal mee lopen past ze dus niet
Trouwens de dag voor ze bevallen is, was ze ook voor het eerst aan het kroelen met imperiosa
Heb je een uierfoto? Je zou denken dat ze al erg ver is aan die buikomvang te zien. En anders is het een tweeling
Mijn merrie heeft enkel zucht voor haar uier en die trekt wel min of meer weg als ze eens goed uit de bol gaat op de weide
Ze MOET echt voor mijn reis bevallen, anders ga ik echt ongelukken doen
Maar ze heeft het dus zichzelf aangedaan
Furioso vorige week ook... die had een streep van 25 cm onder aan zijn achterbeen waar geen haar meer op stond...
En gisteren wilde ik hem een halstertje om doen en voor het eerst oefenen met meewandelen aan het touw.... Wat een ezel... vier voeten stijf in de grond en in ezelstand
En als hij het helemaal beu werd ging hij steigeren, wegdraaien en lopen. Tegen de muren, tegen zijn moeder, tegen mijn moeder die sierra vast hield, tegen mij, tot hij met een voet in de drinkbak stapte en van het verschot ondersteboven kieperde. Daarna heeft hij 5 min staan bekomen
Je zou er dan medelijden mee krijgen, maar ik vraag het echt op een duidelijke en vriendelijke manier en ik los onmiddellijk bij de minste juiste reactie... dan doet hij het zichzelf echt aan hoor