Het is heel kostbaar en fragiel,zo een bevalling.

Elk doet wat hij kan.
Dank je Manda. En al de rest. Ik weet dat ik maar doorzeur maar ach,morgen beter..
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MarijeR schreef:Pretty wat vreselijk...![]()
Dat het dan juist bij jou mis moet gaan terwijl je er altijd zo bovenop zit.
Maar soms glippen ze er tussendoor. Probeer je niet schuldig te voelen
__Lauraa schreef:Nicole schreef:Laura bedoel je niet gewoon een powerline? Je krijgt dan via stroom je internet. Ik heb geen WiFi versterker in maar juist mijn camera's
Ja er zit een wifiversterker in. Even een foto, de onderste zijn er dus twee van waarvan er 1 is verbonden met de router en de andere is hier in de stal. De bovenste is een wifiversterker.
[ [url=m/S3rgpQ.jpg]Afbeelding[/url] ]
Citaat:Met deze hoogwaardige WLAN versterker en accesspoint wordt het bereik van uw draadloze netwerk versterkt!
pretty schreef:Loesje21 dat is inderdaad verdacht als de buik ineens helemaal weg lijkt,hoeveel dagen zit ze?
Van Nikita was het ook wel zo dat ik keek en dacht bij mezelf "moet jij niet nog veel dikker worden?"
Wij vervoeren de veulens ook altijd los trouwens.
Manda ik heb wel een schoonbroer die er veel van afweet,eigenlijk moet ik die maar gewoon om een goede camera zenden en die de boel laten installeren. Ben ook benieuwd of dat lukt zonder wifi bijvoorbeeld!
Neonlight schreef:Een wifiversterker heeft wifi nodig om te versterken, uit een homeplug komt geen wifi.Een versterker pikt het verzwakte wifi signaal op en zendt die dan weer opnieuw uit. Maar als je geen wifi hebt (en uit een homeplug komt geen wifi, dat is allemaal bedraad en geen wireless signaal) valt er ook niets versterkt uit te zenden. Vandaar dat je dus een accespoint nodig hebt die een bedraad signaal omzet naar wireless.
pretty schreef:Loesje21 dat is inderdaad verdacht als de buik ineens helemaal weg lijkt,hoeveel dagen zit ze?
Van Nikita was het ook wel zo dat ik keek en dacht bij mezelf "moet jij niet nog veel dikker worden?"
Manda ik heb wel een schoonbroer die er veel van afweet,eigenlijk moet ik die maar gewoon om een goede camera zenden en die de boel laten installeren. Ben ook benieuwd of dat lukt zonder wifi bijvoorbeeld!
l0esje21 schreef:Ze zit nu op 304 dagen, dus hopelijk blijft het nog even een tijdje veilig zitten. Nu moet ik wel zeggen dat ze de laatste keren ook 2 weken eerder beviel. Toch vertrouw ik het niet helemaal en hoop ik dat alles goed gaat.
Edit: haar banden zijn ook al helemaal ingezakt,alleen haar uier stelt nog weinig voor.
pretty schreef:Jolandje ik heb een (halster) alarm maar geen camera. Ik wil er toch graag 1. Alleen ken ik er niks van hoe dat allemaal werkt en ik durf er geen kopen zonder iemand bij die weet wat ik koop en moet kopen.
Toch maar voor kijken volgend jaar of het mogelijk is.
Maar had je enkel een camera gehad bij deze dan was je alsnog te laat,je doet toch snachts meestal wel een oog dicht,je zou het al nét gezien moeten hebben,je moet bij een red bag echt van bij het begin er bijzijn! Dus camera + alarm en dan zit je al veel safer.
Nicole schreef:pretty schreef:Loesje21 dat is inderdaad verdacht als de buik ineens helemaal weg lijkt,hoeveel dagen zit ze?
Ik weet niet hoe ver jou huis weg is van de stal? Maar als dit niet te ver is kan je ook gewoon een lan kabel (internet kabel) neerleggen en dat is de meest sterkste verbinding die je kan hebben, wifi etc zul je altijd wel hebben dat ie eens even uitvalt op moet bufferen enzovoort.
Ik heb 2 (van de 4) zmodo (http://www.zmodo.com/4-channel-spoe-kit/) hangen in haar stal en het is haar scherp beeld! http://youtu.be/iOnyuDDrxJI dan moet je nog op 720P zetten en dan is super mooi om te zien. Je kan als je bijvoorbeeld meer stallen hebt gewoon alle 4 de camera's ophangen.