Even een vraagje: TiSento moet vandaag voor de tweede keer ontwormd worden. Hij is nu 5,5 week en ongeveer 1.08m. Voor hoeveel kilo kan ik hem het beste geven?
Beetje Spannend bij Pardy, Iorr, Dat ze maar opschieten die merrie's, we zijn wel weer toe aan veulenfoto's Amandake: NOG steeds niets??
Gicardi is zaterdag 'gekeurd' omdat Hopalong dit jaar pas goedgekeurd is bij KWPN.. Man vond het een goed veulen, betere galop dan draf (hoe ze zaterdag liep zo heb ik ze nog nooit zien lopen) Ze was met 8 weken 1,22 en dan was ook aardig aan de maat Ff snel naar Gup gekeken en dat vond ie ook een goed veulen. Goede meiden dit jaar die moeders afgeleverd hebben Ook weer begonnen met Bar te rijden, en dat na 8 weken. Superbraaf, fijn om weer op je eigen paard te zitten na 4 maanden Ze is zo hengstig als t weet niet wat, maar gelukkig blijft ze lekker lopen
Vandaag weer voor 't eerst gesprongen met mendy! Ze deed 't super. Akira word al groot! En eigenwijs is ze écht Van de week is een drukke week op stal. 2 jarige klaarmaken voor de keuring balken schilderen hoefsmid hengst pfoe, schouderklopje als ik dan nog niet dood ben
Sorry voor mijn binnenvallen, maar ben net thuis, heb de da bij kayenne gehad, kopieer even uit mijn hk : Toen ik eraan kwam had ze c veel bloed op achterbeen en snee van cm en cm diep op rechter hak. Da gebeld. zitten 2 krammen in, schoon gemaakt, ab gekregen.. Nu afwachten en in de gaten houden. Was lelijke snee. Niet heel groot, wel door. Ze had lichte sedatie, arme ding kon amper lopen.. Heel dronken was ze. Dus nog een uur gebleven om in de gaten te houden dat ze niet kon eten, anders kon der slokdarm ook nog eens verstopt raken. Nu eten weggehaald, en morgen vroeg voor werk kijken of het goed gaat..
Hier even fotospam van Chicago! Het blijft me verbazen hoe snel een veulen kan veranderen....
Chicago 2 dagen oud!
Chicago ruim 2,5 maand!...het lijkt erop dat hij toch heel donker gaat worden, had ik echt niet gedacht met zijn bruine vachtje....
horsii
Geplaatst: 21-06-11 10:03
Sterkte met kayenne, wat evrvelend. Hopelijk blijft het goed gaan
zitake, er zit echt een heerlijk smoeltje op dat veulen van jou
Chicago die donker wordt, mooi
Ik krijg vanmiddag na me werk het cdtje met de fotos van peeps en kyra van vorige week(shoot) Ben benieuwd, de onbewerkte voorproef was namelijk al erg mooi
kannie
Geplaatst: 21-06-11 10:07
gisterenavond nog even een uierfoto gemaakt, nu 305 dagen ver: en morgenavond ga ik mijn andere baby halen :
Ik kreeg gisteren nog een telefoontje van de eigenaresse van de hengst, ze wilde graag foto's van Lola voor een promotiefilmpje van de hengst en vond het een leuk veulen. Moet zeggen dat ik dat wel heel erg leuk vond, zeker omdat ze een kruising is en geen volle paint.
Ga straks eens kijken of ik wat mooie foto;s heb en die dan mailen naar haar. Ik was ook een van de weinige die een merrie veulen had dit jaar van die hengst.