Dana, Nathalie, Mayday, Vanessa en Judith: Gefeliciteerd met jullie veulens!! Amandake, jij gefeliciteerd met de poesjes!
Punette nog steeds niks... Ze zwaait nog wel heel erg met haar staart, en schuurt met haar ene achterbeen tegen het andere achterbeen aan. Niks veranderd dus vergeleken met de laatste dagen.
Draaakje, dat kan dan toch nooit meer lang duren. Dat MOET vannacht komen toch Dat geldt ook voor Punette trouwens
En Neonlight, ook al zo'n ongelijke uier, nooit gedacht dat ik er zo blij van zou worden ongelijke uiers te zien (scherpe foto trouwens, dat lukt mij echt niet)
en alweer wat veulens geboren, gefeliciteerd! erg mooi getekend veulentje ook.
Suus94
Geplaatst: 13-04-09 21:44
meike_s schreef:
Draaakje, dat kan dan toch nooit meer lang duren. Dat MOET vannacht komen toch Dat geldt ook voor Punette trouwens
Haha, ja dat vind ik ook!
Neonlight
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 13-04-09 21:45
Ja, een appieveulen! Is mams ook een appie? Aan die manen te zien?
Zit me ineens te bedenken, volgens mij is het nu ook zo'n beetje de tijd dat Dev voor de eerste keer papa wordt, eerste merrie is volgens mij nu wel uitgerekend.
KMD, Neons uier is helemaal niet gevuld. Ze gaat namelijk de verkeerde kant op.
Mams van het appieveulen is ook een appie. Zonder staart hihi Ze heeft enkel geen vlekken, daarom hebben ze voor onze hengst gekozen... Ben blij en een trotse oma!!
peach2001
Geplaatst: 13-04-09 22:10
Shanaia 325 dagen drachtig, uiert iets op, altijd lastig want hier verkijk je je op, ze krijgt vrijwel geen vooruier... Mawiyah 325 dagen drachtig, speenaanzet aanwezig, uier loopt door en vormt al een punt aan de achterkant, echt nog te leeg om spannend te worden. Xenah 312 dagen drachtig, geen verandering. Emira 311 dagen drachtig, spant erom wie de grootste uier heeft: zij of mawiyah... nog geen speenaanzet en punt nog iets minder indrukwekkend.
banden bij mawiyah en shanaia zijn heel zacht, platen gezakt.
woehoe, als pvd het zegt kan het niet anders als waar zijn!
ze is ook erg onrustig, loopt steeds heen en week, gaat op haar benen staan schommelen (naar voor en naar achter) en dan loopt ze weer naar haar eten, snuffelt een beetje, loopt verder naar buiten, loopt weer naar binnen. we zullen zien.
KootMiraDrum
Geplaatst: 13-04-09 22:15
Leuk veulentje!
Zie je veel bij appie's he, weinig manen en staart... moet nog eens opzoeken of dat bij het appie-gen hoort of niet.