Ja hoor, ga ik zoonlief halen en dan zijn d'r ineens weer 3 bij! Kwam nog een malloot tegen die met z'n skidoo een paar meter voor me de weg overstak. Hij stak zijn hand op en ik zag nog net op tijd dat hij een touw met een kinderslee d'r aan vast had geknoopt. Kind van een jaar of 5-6 zat op de slee, levensgevaarlijk. Ik haalde het maar net met remmen. Onvoorstelbaar dat soort mensen.
Dat is bij jullie niet zo koud Het is hier een graad of 3-4 gok ik, heb geen termometer hangen, overdag 10-12 graden en laatste week wat zonniger, we krijgen voorjaar
balance
Moderator Over Paarden
Geplaatst: 16-03-09 05:12
Momenteel mis ik het groene van NL behoorlijk. Kijk jij de cam van pauk, wat vindt je van de merrie?
Goeiemorgen allemaal, HEERLIJK geslapen, niet gestoord door gehinnik of gesms, tjonge wat zal er veel geboren zijn vannacht . Zie ik nu dat ik straks 7 pagina's moet bijlezen.... wat is er gebeurd??? Eerst de kinders maar eens op school zien te krijgen. Tot later.
HAHAHAHA en weer heeft D ons geflest!!!!! Maar wat zijn er veel wakker geweest vannacht zeg!!!! IK ben wel tel. bereikbaar vandaag, maar kan niet meekijken...... dus D doe even wat je al dag doet en hou het nog even binnen....