Welkom linda_lekuri
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Er spoken allemaal ramp scenarios door mijn hoofd. Mijn vader is er in elk geval van overtuigd dat het allemaal goed gaat komen (en dat is geen eens een paardenkenner).
inowa schreef:hoe het met veulens zit weet ik niet...er was laatst wel een artikel van een shet van 34 jaar die een veulen had gehad,shetje werd wekelijk onderzocht door de veearts en nog altijd kerngezond,te vergelijken met een merrie van 8 jaar oud
deze merrie had met dit veulen erbij 15 hengsten en 15 merrie veulens gehad..weet niet of deze informatie helemaal klopt...is alweer een jaar geleden en zo goed is mijn geheugen helaas niet
Hoeveel hengstjes, hoeveel merries, weet ik niet meer.
voor het weekend al mooie temperaturen en voor maandag staat hier (veranderd steeds) 17 graden
en dan te bedenken dat er nou nog sneeuw ligt.
Sam mag dan al gerust mee doen, ik hou haar ni tegen!
Dus 7 uur telefoon! Ikke helemaal blij! Zoals ik het begrijp is ze vooral veel bruin (zoals veulen vorig jaar) met 1 wit beentje. Moest van mams gelijk batterijen voor fotocamera kopen, dus als ik na college gelijk naar huis ga schiet ik natuurlijk allemaal plaatjes!!
.
op de foto
)
ben ook benieuwd vanmiddag naar foto`s en naam.