Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik dacht altijd dat ze tegen haar hengstigheid aan zat of het was als ze weer eens overal spoken zag en als een overstresste volbloed Arabier naast me liep te dansen op weg naar de wei. Maar ik kwam er bij het scannen op hengstigheid dus achter dat dat bij haar dus juist betekent dat ze net hengstig was geweest
Want ze had toen dus net zo'n periode en er had ze een nieuw klein eitje erop zitten. Behalve Hercules heb ik bij haar nog nooit een hengst in de buurt gehad dus kon ik nooit zien wanneer ze nou precies hengstig was. En ach, Herc was toen krap een jaartje oud en vond Fayette tijdens haar hengstigheid wel lekker ruiken enzo maar wat hij er nou precies mee moest doen? Dat wist ie niet en Fayette toonde verder ook niks tegen Herc als hij weer eens aan d'r gat stond te snuffelen
Ze had overduidelijk geen interesse in zo'n klein pubergeval
(Krijg er blauwe duimen van...) 

vrijalover schreef:Maaike: Wat een prachtige merrie is Eloise!Wordt vast een mooi veulentje
youngster schreef:Meld mij hier ook!!
Met Sunny is het niet gelukt dus hebben we maar een drachtige merrie gekocht
5 mei 2006 is ze uitgerekend!

Nu ook weer, die dikke pens was voornamelijk gras
Eliene schreef:Iig wij 2-en en ik dacht nog iemand maar ben even de naam kwijt, sorry!![]()

Gezellig dat je weer mee kan kletsen dit jaar!! 3 veulens nog wel lees ik nu! Wij krijgen ook 3 kleintjes als het goed is
3 bolletjes fjord
MAROESJA 100 DAGEN DRACHTIG