Zoals het er nu uitziet voorlopig nog niet. Maar ja, misschien gaat ze wel 3 weken overtijd en uiert ze pas op het laatste moment Of ze gaat volgende maand weer uit logeren bij de hengst...
Hallo! Het is erg rustig met de merries merk ik... Bij Zalea is het al weer ochtend en bij Falkenhorst hebben ze ook tropenrooster. De merries staan daar nu overdag op stal en gaan 's nachts naar buiten.
tropenrooster.... dat klinkt goed ! Wil ik ook wel. Slapen met die hitte en actief worden als het 'snachts koeler is Helaas is mijn baas het daar niet mee eens
Ginger staat trouwens weer in training bij mijn instructrice thuis. Als ze weer op conditie is, wordt ze verkocht. Ze hebben ook al briefjes opgehangen, dus mensen die nog interesse hebben, snel zijn
Omdat een bokker foto's van Luna heeft gejat incl. copyright en op www.mijnstal.nl heeft gezet
Dat wordt idd steeds vaker gedaan voor paardenspellen enzo. Lekker aso van die personen, denken er vast niet bij na dat dat C-tje niet voor niets daarop staat. Maar waar dan precies, want ik kan het niet vinden.