Gefeliciteerd met de nieuwe drachtige merries. Wij hebben even een weekje rust en beginnen donderdag weer met hengstig spuiten , vrijdag scannen van Diantha en zondag scannen voor dracht van Proxi
Zaquira
Geplaatst: 27-05-24 11:55
SharonIndezz schreef:
Haha ja die van mij is idd positief, helemaal nadat ik haar in het weekend “hengstig” zag… dus ben helemaal in de wolken
Gefeliciteerd!
Die van mij deed dat van de week ook, die zou al op 50 dagen moeten zitten. Ik in paniek, nou niks aan de hand zit gewoon nog een baby in. Rot merrie haha.
Oehhh ja dan schrik je wel als je denkt je merrie hengstig te zien als je dacht dat alles al goed zat....... Dan ben je extra blij als het er nog zit.
Ik kon me toch echt niet meer inhouden, Vandaag is het precies 3 weken geleden dan de hengstenhouder mijn merrie voor het eerst hengstig zag. Dus vanochtend een appje gestuurd of mijn merrie al weer hengstig toont of dat er nog goede hoop is.
Ze is nog niet hengstig en morgen wordt ze gescand! SPANNEND.....
na mijn vorige bericht heb ik de dierenarts gebeld om Goldy te scannen op dracht a.s woensdag. Woensdag lukte niet, wel vandaag. Ze kwam direct en Goldy is drachtig! . 16 dagen vandaag!
Wij hebben Noora ook drachtig Had ik ook echt niet verwacht aangezien het sperma praktisch dood was toen het geinsemineerd moest worden (en we het al 3x met een andere merrie hadden geprobeerd).
Hier vandaag toch gescand. Ei van 4. Morgen breng ik haar weg, waarschijnlijk woensdag dekken. Goed dat ik naar jullie heb geluisterd anders had ik haar zaterdag pas gebracht
Dddara inderdaad Perry. Laatste jaar dat ik het probeer. Ook omdat hij volgend jaar in Zweden staat. En als het nu niet pakt met Perry ga ik volgend jaar voor een andere homozygote hengst, die is nu nog 2 jaar
Jennyk ik hoop het echt!
AM_Horses
Geplaatst: 27-05-24 21:23
Sharonindez. Gefeliciteerd
Ponytante. Als je niet fijn staat gewoon lekker verhuizen. Ze verliezen echt niet zomaar door stres.
Annash. Dat klinkt positief!
Baudyh. Even rust is ook fijn. Spannend allemaal. Hopelijk netjes drachtig
Dddara. Niet hengstig.... Duimen
Jennyk. Gefeliciteerd!
Goldenarrow. Wat een goed nieuws gefeliciteerd
Sabbuh. Gefeliciteerd!
Kabayo. Goed dat je eerder bent gaan scannen. Duimen dat het deze keer wel gaat lukken
Wild Thing is vanmiddag gescand. Kon er helaas niet bij zijn. Vorige week was de scan onduidelijk. Maar nu toch heel duidelijk een vrucht met hartslag