Naast haar staat er nog een ruin maar eentje die denkt die nog hengst is dus misschien ga da ook wat meer stimuleren. Morgen of dinsdag zal het dus insemineren zijn.
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Naast haar staat er nog een ruin maar eentje die denkt die nog hengst is dus misschien ga da ook wat meer stimuleren. Morgen of dinsdag zal het dus insemineren zijn.
kennelijk is mijn onderbewustzijn er heel druk mee
.
Gefeliciteerd, echt super dat ze nu mooi drachtig is van 1! 
maar of dit is omdat ze haar veulen beschermt of drachtig is. Daar gaan we morgen achter komen.
nu is ze terug drachtig en is ze precies al veel vrolijker. Ze bokt en rent door de weide en glanst zelfs ineens als een tiereliere

1 van de combis waarvan ik het hardst hoop dat die wel lukt dit jaar eigenlijk. Denk dat ze deze x een mooiere cyclus al heeft dus duimen dat deze x pakt. Dus woensdag worden Nina, Luna en chrissy gescand op dracht. Amy ook gescand of ze toch stiekem drachtig is en anders zien wat er dan aan de hand is. En Noortje kijken wat er aan de hand is omdat ze na 2 pogingen terug hengstig staat. Even een check en dan dekken op advies van de veearts als ze gewoon inorde is. 

...
de kliniek gaf aan dat spoelen op locatie heel lastig werd en omdat ze verder weg zitten ook extra veel kosten. Gisteren contact gehad met de dierenarts en de eerste keer spoelen gaf weinig maar de 2de keer was met resultaat. nu scannen ze vandaag nog een keer en eventueel laatste keer spoelen. vanavond kunnen we haar weer ophalen en kan ik kijken hoe mevrouw nu denkt over het trailer laden
..... hopelijk is ze mooi schoon zodat we over een goeie 2 weken kunnen scannen op dracht
ik hoop dat ze geen struisvogel ei gaat maken. Morgen insemineren dan is het 18 dagen na de vorige keer insemineren
wat verzenden, zelf nog één geinsemineerd in de buurt en ook nog ophalen. Wel allemaal hele leuke merries.
ik hoop dat die nu wel klaar is na deze keer dekken.
zo klinkt het tenminste bij jou AZ wel. Heb je altijd 100% arabieren of ook wel minder? Ik heb wel hele leuke gezien die niet volbloed zijn.