Bedankt allemaal! Nu nog een naam verzinnen. Suggesties mogen met een M! Knappe man Slapen, drinken, poepen, plassen gaat super. Nageboorte was er ook snel af. Vanmiddag mogen ze lekker naar buiten
Bodhi is nu 2 weken, hij heeft vandaag een soort hik. Paar keer achter elkaar en dan weer okay. Ik hoor ook dat het geen gewone hik is. Zou het slokdarm verstopping of iets kunnen zijn? Hij is verder alert en energiek, zichzelf. Gister wel ook dunne mest maar ik las dat dat vaker gebeurt rond deze leeftijd vanwege veulenhengstigheid?
Da is al gebeld maar wordt terug gebeld.. Zijn met spoed bezig.
gefeliciteerd Kabayo, mooi veulen! Even nieuwsgierig, bij welk stamboek gaat het veulen (omdat de naam met een M moet beginnen).
Cynthia gefeliciteerd met je perlino, smokey cream was heel mooi geweest, maar je wist het eigenlijk al.
Evalien, slokdaarmverstopping zie je wel echt duidelijk. Dan verkrampt de hele hals, want ze kunnen niet meer slkken. Ben benieuwd wat je DA straks zegt. hoop dat ie gauw opknapt
Slokdarmverstopping ziet er vaak erger uit dan het is. Maar wel verstandig om de DA erbij te halen.
Nog wat veulen spam
Onze Selected G.W ( Kaygo x Oscar) 2 weekje oud nu
Dwyne
Geplaatst: 30-04-22 10:17
Gefeliciteerd Kabayo! Prachtige man zeg! Benieuwd of ie zo zwart blijft. Had toch verwacht dat Fayola eerder zou gaan dan de mijne gezien alle vorderingen als ik je moeder hoorde van de week maar Illy was toch nog een dagje eerder.
Mijn merrie is donderdag op dag 340 bevallen van een Colorit Z merrieveulen met blauwe ogen, waarvan ik geen idee heb of ze gaan blijven en wat er nu precies voor kleur onderuit gaat komen... Wil de merrie dit jaar wel weer dekken maar ben er nog niet uit qua hengst.
BaudyH wat een knapperd heb je thuis!
Evalien86 de hik kan hoor, hier ook wel eens gehad die kreeg toen teveel lucht mee terwijl die dronk, hopelijk kan de dierenarts jullie gerust stellen en is het niets ernstigs.
Jullie gaan echt veel te snel om bijleesposten te maken... maar lees graag mee en probeer af en toe wat te posten.
Dwyne, ik zou in ieder geval zeggen dat die gaat schimmelen met haar brilletje.
Wat een compleet veulentje zo al Baudyh. Heel mooi!
Ja dat verwacht ik ook hoor! Maar ze is al zo 'stekelharig' overal dat ik benieuwd ben naar wat voor kleur schimmel ze straks wordt maar dat is toch niet te voorspellen dus moet geduld hebben tot het verharen...
Kan soms ook wel lang duren hoor met schimmels, vriendin van mij had destijds een schimmel, maar die ging met 5 jaar pas een beetje verkleuren. Ik vind die tussenkleur altijd wel heel mooi. Mja, dat blijft niet
haha nee de tussenkleur was hier met mijn vos/roodschimmel heel snel weg... nu nog paar rode vlekjes overal verdeeld maar dat is het ook. Nu was zij wel echt snel wit moet ik zeggen...dat was al een enorme panda bij de geboorte.
Evalien86
Geplaatst: 30-04-22 11:06
Bedankt voor de reacties! Super fijn. Da heeft inmiddels gebeld en bij slokdarmverstopping zie je idd vaak dat ze ook niet lekker zijn en viezigheid uit de neus komt. Zal dan toch gewoon de hik zijn. Gelukkig
proudmama
Geplaatst: 30-04-22 11:32
Gefeliciteerd Kabayo, mooi veulen en die van Baudyh is supermooi opgedroogd.