Charmfaith als ze dat uier nog niet had zou ik wel gaan opletten. Is het ook gevuld of zijn het schijven? Met de mijne was ik nog bang of ze wel netjes 320 ging halen maar uiteindelijk mooi tot 330 gezeten.
Cp frustrerend!
Zag nog mensen op het alarm reageren.. Ik heb eentje met slaapstand en de lite. Nou lana had de lite om maar die is niet plat gaan liggen dus geen alarm tijdens bevalling. Het is een extra stukje bewaking, maar als ik 1 ding moet latennweg vallen van alarm, camera en melkstrips dan is het mijn alarm. Bij aimee hoop ik erop dat die af gaat eventueel want die vordert zo langzaam dat ik bang ben dat ik die misschien niet zie aankomen. Mensen zeggen dan maar je moet toch slapen en dat klopt, maar meestal komt het wel binnen die avond/nacht dat ik echt waak. Zo niet ja dan ben ik chagrijnig maar gelukkig zijn er mensen die het even paar uur willen overnemen dan overdag.
cp112
Geplaatst: 26-03-21 01:00
Ok zeg 't maar... Merrie is rustig maar d'r buik maakt de meest bizarre (waterige) geluiden. Ze is boos. Ik mag normaal overal aanzitten en aan d'r uier krabben vind ze heerlijk maar als ik er nu maar naar wijs dan bijt ze gewoon doet ze nooit!
Uier is nog steeds niks voller alleen wel een drupje vocht... Ph 6.5, kon net ff gauw 't stripje erlangs vegen
Lastig hé, zulke merries. Konden ze naar gewoon even aangeven wanneer ze van plan waren te bevallen.. Handsome staat weer wat te schrapen en ze lekt weer melk.. En daarna weer rustig wat eten
Fotsy
Geplaatst: 26-03-21 06:32
Heel lastig en herkenbaar. En frustrerend als het niet doorzet en ze doodleuk gaan eten.
Had ik net dezelfde merrie Cp eigenaardig dat ze zo ineens kunnen omslaan.
Gefeliciteerd met jullie knappe veulens Dustinlover, Dennenboom en Baudyh.
Heeft hij inmiddels al wat meer energie Baudyh?
Wat komen er weer een geweldige foto's voorbij, ik geniet ervan
Wijzig123
Geplaatst: 26-03-21 07:10
Hele nacht onrustig geslapen. Mijn merrie ligt altijd rond 3/4 uur en nu rond 5.30. Dacht ik ook een klein donker vlekje achter haar te zien (zie foto) dus ik uit bed. Vals alarm.... lag gewoon te slapen..... ze was wel een beetje klam blij de flanken omgeving maar staat nu alweer een half uur niks te doen.... Hoe is het verder vanacht gegaan? Iemand al een veulen?
RuNi
Geplaatst: 26-03-21 07:34
Hier ook nog geen veulen, gisterenavond was ze ook weer gestopt met melk druppelen. Ze is rustig en eet nog steeds veel. Vannacht om de twee uur op de camera gekeken maar niks aan de hand. Zou inderdaad handig zijn Vulina als ze gewoon konden zeggen wanneer ze gaan bevallen
Hier ook alarm en wekker zetten. Camera staat er op Qua eten voor de bevalling zegt niks. Zilver at nog rustig kuil 10 minuten voor de bevalling en een uur naar de bevalling door met eten
Klopt er iets niet aan de lijst of is je merrie veilig (mini’s vanaf 300 dagen, paarden vanaf 320 dagen) en wil je erbij, stuur mij een pb en ik voeg je toe!
CharmFaith: Bailey februari/maart verrassing Illya66: Feliz feb/mrt/apr verrassing Rianne1807: kira maart/april verrassing Tanja84: Zama sh maart/april verrassing
stal_HD
Geplaatst: 26-03-21 08:29
Rowan bijna kopie van de mama. Leuk.
Charm faith goed in de gaten houden dat wordt eerder april veulen.
Aaah guitig arabierenventje. (sorry naam even kwijt).
Kabayo wat is hij nog klein. En je merrie alweer zo mooi slank.
Baudy hopelijk sterkt hij snel aan. Toch echt wel tevroeg geboren nog. Het komt vast goed.
Wat een fopmerries. Ik hoop dat ze echt snel hun veulentjes laten zien. Hoeveel wachten nu al op spanning, een stuk of 5 op de datum? En er zelfs overheen...
Haha ja dat idee heb ik ook, ze wachten allemaal op de volle maan
Vandaag de uitgerekende datum en mevrouw blijft me foppen, ze is zo niet haar zelf-> rondjes lopen,liggen,plat,krabben en dit op repeat tussendoor nog een kind met een nachtmerrie #koffie #moe
Laatst bijgewerkt door Olga89 op 26-03-21 09:19, in het totaal 1 keer bewerkt
Ff gauw tussendoor, uier is er bijna. Het doet haar overduidelijk zeer bij aanraking. Mijn man is gelukkig thuis aan het werk vandaag. Ik zit van 8.30 tot 16.00 op cursus voor de vrachtwagen
sultan15
Geplaatst: 26-03-21 09:19
wel een veulentje Maar die stond niet op de lijst dus die is alsnog niet opgeschoond
Ruby Molga A.K. (van Dallas vdl uit een Elite Indoctro merrie)
Kanon van een veulen, maar dat mag ook wel na bijna een jaar Het is wel heel luxe hoor om gewoon gebeld te worden als het begint Thanks Gea voor de goede zorgen!
Laatst bijgewerkt door sultan15 op 26-03-21 09:21, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier een prutnacht gehad. Door alle verhalen over birth alarm missen en merries die ineens heel snel zijn onrustig geslapen en heel vaak op de camera gekeken. Dus ik weet niet hoe vaak Bo zien eten slapen eten slapen eten slapen Die volle maan lijkt me een prima plan!
Gefeliciteerd Sultan ! Dus wel een veulen bij Vulina geboren maar nog steeds haar eigen niet? Tenminste, uit de post van Sultan haal ik dat de merrie bij Vulina bevallen is?