Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

) en dan liet ze zich heel vlot dekken van Cas.
(haar kweek uitslag is nog niet binnen, dus slaan we deze keer over. Een bacterie heeft ze sowieso, vandaag de uitslag welke precies en het behandelplan) Andere merrie begint nu hengstig te worden, die zie en ruik je ook goed. Merrie die nu geïnsemineerd is zie en ruik je helemaal niks aan!
,voor mij wel lastiger om effectief te weten welke dag ze gedekt werden. Woogy schreef:Gefeliciteerd Faline!
Ik reken zelf bij de ene merrie standaard 18 dagen na de laatste dekking, bij Pony 21 dagen. Haar cyclus ligt normaal wat verder uit elkaar maar gezien ze nu al een klein half jaar aan het rommelen is denk ik dat we haar ook gewoon op 18 dagen scannen. Better safe than sorry.
Als je je merrie niet goed hengstig ziet, ruik je het toch wel? Die zure bitter muffe lucht is toch enorm herkenbaar?
Ik heb dan ook wel de luxe met twee merries die zich goed hengstig tonen en mijn hengst een perfecte is om het uit te lokken bij ze.
Ik wil haar veulenhengstigheid niet missen, dus even wat eerder scannen voor de zekerheid. (toont nu hengstig nl) Zou mooi zijn wanneer het allemaal wat vlot gaat, dan hebben we er 4 dicht op elkaar. Eentje wat later.. Maar er zal vast 1 zijn die niet gelijk pakt! 
Ik heb totaaaal geen idee waar jullie het dan over hebben. Jammer wel, maarja 18 dagen zijn zoo voorbij. En dan nieuwe kansen