Ze tillen haar nu steeds op maar ze valt ook constant hard om.. Mama word er ook onrustig van, arme paardjes zo samen
LoveGlove
Geplaatst: 26-03-15 16:35
Heb de bevalling zelf alweer gemist maar wat zielig. De eigenaren hielpen mee met staan en het stond en dan zakt ze meteen door de achterbeentjes zo weer op de grond. Ik denk dat het verlamd is ja. Of deels in ieder geval
Edit: nu weet ik het! Volgens mij is er 1 beentje verlamd. Zielig toch
Merrie word nu gemolken.. Baby mag nu ook inderdaad wel een keer drinken.
Er staat op t forum dat ze met de andere merrie net naar de kliniek wilden toen deze merrie haar water brak en dat ze heel blij waren dat ze dat nog zagen.. Anders waren ze merrie en veulen kwijt geraakt. Ze zegt zelf ook: de kettingen icm het harde trekken, 'praying for the best'. Hoop echt dat het goedkomt!
Inderdaad. Nouja moest dat veulentje ook maar niet zo eigenwijs zijn om verkeerd te gaan liggen. Sorry als dat hard overkomt. Zo denk ik nu eigenlijk heel stiekem
Ze hebben het veulen (dragend) en de moeder mee genomen.. ik hoop naar de kliniek en hoop voor het beste
jolandje
Geplaatst: 26-03-15 17:32
ik keek net en nu zijn ze beide weg, ik hoop idd naar de kliniek
pretty
Geplaatst: 26-03-15 17:51
jeetje hebben ze gewoon twee merries met veulens in de kliniek dan.. Zou best kunnen dat er iets gebroken is aan dat beentje,zag het ook al dat die zo raar stonden. Dit is ook géén normale bevalling geweest. Heel erg zou dit zijn als ze het dan alsnog zouden moeten laten inslapen nadat het zo een bevalling overleefde. Wat een rollercoaster voor de eigenaren zeg.
Vannacht hebben ze ookal een veulen gekregen met een net zo'n lastige bevalling. Ze hebben ze beiden, samen met de moeders, mee genomen naar de kliniek 2 uur verder op. Beide veulens hebben door de lange bevallingen zuurstofschuld, en kunnen daarom niet goed staan. Ze drinken wel goed uit de fles volgens hun, gelukkig