ik ga vanavond een keertje niet kijken bij ivy. en morgen ochtend ook niet. De staleigenaar houd haar ook goed in de gaten. en als er wat is word ik gebelt.
ik was vandaag ivy haar achterkant aan het schoonmaken en dacht toen echt... moet dat veulen echt uit dat gat komen? klinkt heel bot, maar dat dacht ik echt haha
hier is het uier ook nog steeds vol, warm en hard. Haar kling is helemaal opgezet weer en ze heeft 2 inieminie poepjes neer gelegd.
misschien vanacht? Ik weet het niet meer haha. Weet niet meer wanneer ik het kan verwachten, maar alles ligt klaar. Kleren voor vanacht om snel aan te schieten en handschoentjes liggen ook klaar.
die rare actie van wilma had hibs gister stel gekke merries af en toe!
ivy moet je maar net na de bevalling nog eens kijken dan ziet t er iets anders uit
ben vanavond heeerlijk met mama hond en paard t bos in geweest ff stoom afblazen papa had oppasdienst bij hibs
IvysToeter
Geplaatst: 14-04-10 21:00
dames ik maak mezelf volgens mij onbewust gek... heb nog niet eens echt gewaakt en ben het nu al zat/moe..
Ga morgen ochtend dan ook niet kijken. heb namelijk totaal niet het gevoel dat er vannacht/morgen iets gebeurd. ga morgen avond weer kijken. gelukkig word ze goed in de gaten gehouden.
ik ga nog even tv kijken. Succes voor de wakers vanacht!
Hopen op hiba beebje!
IvysToeter
Geplaatst: 14-04-10 21:13
waken heeft ook wel iets... maar op het moment is het nog niet zo dat ik al op stal moet slapen. laat ik het niet te hard roepen straks ligt er morgen ineens een veulen naast.
Waken maakt je kapot, maar als het veulen er eenmaal is ben ik altijd klaarwakker en kan ook de uren daarna echt niet slapen, hoe moe ik ook ben! Ik zou het ook jammer vinden als ik er zelf niet bij zou zijn, nee waken doe ik het liefst zelf .. (controlfreak )