Zowel een drachtig of hengstigheid was niet op de scan te vinden maar wel een eitje van 3,2 cm. Ik hou merrie tot vrijdag in de gaten als we geen hengstigheid zien word ze in het weekend nogmaals gescant en zien we wel hengstigheid dan maandag scannen en maandag weer rietje erin.
We weten dus nog niks, was te vroeg bij de merrie bij 15 dagen scan.
Maseike nog even wachten dus, wel balen dat ze niets laat zien!
Voor de rest die drachtige dames hebben: Jullie ook gefeliciteerd!
Pfft, ik hoop dat chennai ook in 1x drachtig is. Als ze ook maar een beetje op dr mams lijkt is dat wel het geval, die was 2 jaar achter elkaar na de eerste dekking dragend geworden (en de HH maar zeggen: Dat kan je helemaal niet weten, maar ik wist t dus wel )
pepper word 9 juni gescand,hopelijk is ze drachtig want ze is inmiddels weer een paar dagen ziek geweest. niet ernstig maar lichte verhoging dus toch maar voor de zekerheid een lichte antibiotica kuurtje van 3 dagen gehad gezien de eerdere longontsteking die ze had.
winoa staat op dit moment bij de hengst en ga ik waarschijnlijk begin volgende week terug krijgen
Jawel, alleen moest ze daarna door naar Happy athlete masseur en de pony ook. Maar ze is nog steeds drachtig en heb het hartje ook zien kloppen. Volgens de veearts ziet het er allemaal goed uit.
Dela gefeliciteerd
Inowa en Antoontje, spannende tijd dus tot aan de eerste scan.
Voor iedereen die een drachtige merrie heeft: gefeliciteerd. Voor degenen die op dag 17 zitten te wachten: sterkte. Zelf ben ik wel wat gespannen voor de scan dag 30 omdat Bridie Regumate heeft om het ei in te laten nestelen. Wel licht positief dat ze afgelopen week niet hengstig is geworden. Ik hoop op een tweede bevestiging van een dracht a.s. maandag.