Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Kassagrande schreef:Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en heb al eventjes een beetje rond gekeken. Mijn merrie Jody moet half april bevallen. Het word haar 5e veulen, maar haar 2e veulen bij mij. Als ik weet hoe ik hier foto's kan plaatsen dan zou ik morgen even een foto van haar buik maken en die hier neerzetten
manueeltje84 schreef:Oww enne durf het bijna nie te seggen... maar kheb winston alweer verkocht![]()
![]()
![]()
Kwamen klanten die zochten een fijn braaf Z springpaard, de enige die er stond was winston, dus heb hem maar aangeboden.
Maar niet getreurd morgen komt er weer een andere heule leuke merrie voor mij, die een stukje kleiner is
desillies schreef:Kassagrande schreef:Hallo,
Ik ben nieuw op dit forum en heb al eventjes een beetje rond gekeken. Mijn merrie Jody moet half april bevallen. Het word haar 5e veulen, maar haar 2e veulen bij mij. Als ik weet hoe ik hier foto's kan plaatsen dan zou ik morgen even een foto van haar buik maken en die hier neerzetten
Hoi welkom hier, erger je er niet teveel aan dat velen je niet op zullen merken, het is hier net een kippenhok zo af en toe
ik ben benieuwd naar je foto's!
Fijn dat Pepper het weer doet Inowa
Och Maseike wat jammer van het paard van je vriendin zeg![]()
Hahahaha Manueeltje, gaat lekker daar bij jouw, koop nu maar gewoon weer een leuke merrie, liefst een drachtige dan kunnen we dit jaar nog genieten van een extra veulentje bij jou.
gem schreef:manueeltje84 schreef:Oww enne durf het bijna nie te seggen... maar kheb winston alweer verkocht![]()
![]()
![]()
Kwamen klanten die zochten een fijn braaf Z springpaard, de enige die er stond was winston, dus heb hem maar aangeboden.
Maar niet getreurd morgen komt er weer een andere heule leuke merrie voor mij, die een stukje kleiner is
, wat zei ik
?
Doe idd maar een drachtige merrie Manueeltje: kunnen we (meestal) langer van genieten![]()
AD: VdRakt boodt het vorig jaar ook al aan. Ik zei hem op de laatste keuring dat ik hem sprak, dat ik nog wel een Justice-je zou willen hebben, maar alleen als het een merrie'tje werd. "Dat kan" zei hij, "das dan dubbel dekgeld".
kyrkelover schreef:Velvet1 schreef:Weet je dat wel zeker?
Wat weet ik zeker dat ze geen wormen hadden of dat er maar 2 keer ontwormd is??
hiboune schreef:Manueeltje. Winston alweer verkocht? Het is ook wat daar..
Een echte handelstal?
Ïk zeg eerlijk ben daar nooit zo fan van mensen die zo snel dieren kopen en verkopen..