Fnanne: Ja we schelen zo weinig dat het idd samen stressen wordt denk ik ach gedeelde smart is half smart toch als ze maar niet beiden dik overtijd gaan!!!! Jockeygirl: jeetje ze houdt jou wel heel lang in spanning hoop dat het nu toch snel komt!! Yoline: wat een buik zeg geloof best dat ze het wel gehad heeft! Marijer: waar lag dat boek van macy hoop voor je dat ze drachtig is staan ze snel weer thuis!! Djesseka: Wat een mooie drachtige dame zeg!! je gaat ongeveer gelijk op met Tinne !! Hannelore:Ja geloof best dat dat wachten moelijk is zo met al die veulentjes die geboren worden zeker als het mag komen ik vind het al moelijk Sjen: moet lukken dit weekend ze ziet er klaar genoeg uit blauwe lucht zonnetje ...... Tinne:Ja ze is ook echt tevreden gelukkig hoor want ze is nu na 3 jaar op dezelfde plek de laatste maanden al 3x verhuisd maar nu mag ze lekker niks doen en dat bevalt haar prima
Hier ook nog steeds HELEMAAL NIETS. we zitten nu op 350 dagen dracht. Ik baal ervan ik wilde eigenlijk een maand na geboorte van dit veulen weer insemineren, maar ben door dit lange overdragen genoodzaakt al in de veulen hengstigheid te beginnen
Wel wat verandering, haar vulva staat sinds gistermiddag een cm open en is wat naar beneden gezakt. Haar banden zijn helemaal slap en het veulen ligt duidelijk verder naar achteren. Nog geen harsdopje te zien en ook als je aan de uier zit komt er niets uit. Misschien vannacht......
Laatst bijgewerkt door Mer1980 op 23-04-05 10:32, in het totaal 1 keer bewerkt
Hier ook geen veulen. Kwam vannacht bij Myrdal (roepnaam Myrre ) en ze dacht overduidelijk: heeey gezellig dat jij er ook bent. Maar ja, toen ging ze slapen, dus ben ik maar weer weggegaan. Ik denk zelf dat ze het over het weekend heen tilt, lekker rustig aan. Ook heeft ze nog steeds twee tietjes in plaats van 1 uier En Sjen, bij jou resultaat?
Nou, het klinkt bij Copper ook alsof er een veulentje komt, hou ons op de hoogte...
Nou Poohbeer, ze ziet er wel drachtig uit qua buik.
Poohbeer, ik vind haar er toch echt wel drachtig uitzien hoor, kan me haast niet voorstellen dat het niet zo zou zijn.
Met Femke en Skippy gaat het helemaal perfect op het binnenhalen na. Femke laat zich niet vangen in de wei, dus dat is altijd even dikke pret 's-avonds. ik heb haar gisteren maar het halster omgelaten, dan gaat het wel iets makkelijker. Ben ik wel geen voorstander van, maar ja, je moet wat he met zo'n eigenwijze shet En skip is en blijft een kjoetie Ik zal vandaag weer foto's maken, ze is nu 3 dagen oud.
Hier ben ik Geen veulentje Wel heel lekker geslapen, tot 11 uur uitgeslapen Ze was heel rustig, ze heeft maar een keer gelegen op een rare manier: heel erg zuchten enzo, dus toen was ik wel even wakker geworden om het in de gaten te houden. Maar ze stond al snel weer op en heeft vanochtend de hele buurt wakker gehinnikd Wij er de hele tijd weer doorheen slapen Het is idd super lekker weer dus vannacht mag het echt komen van mij . Volgens mij is het trouwens vannacht pas echt volle maan...misschien dan babyboom??? Lekker de hele zondag met het veulentje samen zijn
@MarijeR: ai ai, Macy doet haar werk nog steeds. Hoop voor je dat het toch nog snel gaat vandaag @ Myrdal: jammer dat Myrre (ja had ik het idd goed onthouden ) nog zo lang op zich laat wachten! @ Poohbeer: ze ziet er wel drachtig uit, maar is moeilijk te zien bij zo'n slank paardje @ Merilyn: Ik leef echt met je mee, Ik zit ook al bijna aan de 350 trouwens... @ Vrijalover: Dank je . 333 dagen is idd leuk getal
333 dagen! Mooi getal idd!! Vannacht weer volle maan dus! Dat beloofd wat!
En zelfs Copper heeft geen veulen uitgepoept, ook al is ze aan het kegelen! Is dit het overdraag-jaar ofzo?
Ik heb foto's! Je komt 's ochtends bij de stal van paardlief aan, die staat te genieten van de ochtendzon die binnen komt vallen in haar stal (of blokhut eigenlijk ) (deze foto is gemaakt vanuit de nieuwe stal, die ijzere dingen die je ziet, die worden als versteviging bij de deurposten gemetseld) Nog een close-upje, ik word echt blij van dit koppie
Maar wij willen natuurlijk buiken zien ! En als je er dan een zadel op legt, dan lijkt de buik alleen maar groter en lijkt mijn zadel+pad wel gekrompen Van het rijden zijn geen foto's gemaakt, maar paardlief werd afgesponst na het rijden. Wat doe je dan als je terug de wei in komt? En nog even de buik van de andere kant
Het rijden lijkt wel steeds slechter te gaan, ze heeft er nu echt weinig fut meer voor. Alleen de galop blijft erg leuk, voor de rest is ze maar rustig . Dus nu zijn we écht aan het afbouwen en krijgt ze verlof vanaf wanneer ik op vakantie ga.
@ Tinne: erg he als je het rijden moet gaan afbouwen. Ik mis het echt heel erg, ik had gehoopt in juni uiterlijk weer te gaan rijden, maar als het veulen nog tot mei op zich laat wachten zal dat wel juli worden pas.
Het is niet leuk idd, maar ach.. aan de andere kant... we krijgen er iets moois voor terug . Ik denk ook wel dat ik het ga missen hoor! Maar eigenlijk heeft Ivanka het al langer volgehouden dan ik had gedacht, dus ik vind het wel goed nu. Met 8.5 maand dracht is het geen schande om te stoppen (of eigenlijk 8 maanden en 3 weken, dan ben ik op vakantie ).