Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ponytante schreef:Het nieuwste hoofdstuk in stalhouder-drama - ze weigeren het UBN nummer te geven voor de registratie. Weer een en al wantrouwen en dat ik zeg, dat het verplicht is per juni ("het is nog geen 2 juni") en dat het nu eenmaal moet, zet geen zoden aan de dijk. Een bedrijfsadviseur wordt geraadpleegd. Hopelijk heeft die normaal functionerende hersens
.
Vroeger wel eens nodig gehad voor import oa, nooit een probleem geweest!
Ponytante schreef:Het nieuwste hoofdstuk in stalhouder-drama - ze weigeren het UBN nummer te geven voor de registratie. Weer een en al wantrouwen en dat ik zeg, dat het verplicht is per juni ("het is nog geen 2 juni") en dat het nu eenmaal moet, zet geen zoden aan de dijk. Een bedrijfsadviseur wordt geraadpleegd. Hopelijk heeft die normaal functionerende hersens
.
SharonIndezz schreef:Mijn merrie had dat ook nog wel een tijd na de bevalling, die was behoorlijk gehavend aan de binnen en buiten kant, DA zei dat dat daar door kwam
.
XxDiandraxX schreef:Ik heb ooit een veulen gehad met te weinig antistoffen. Deze was wel getest ivm slechte start. Zat toen op het randje van goed en te laag, dierenarts zei dat komt wel goed. Helaas een maand later stond ze met een gewrichtsontsteking in het spronggewricht. Een week op de kliniek gestaan, op tafel gewricht gespoeld etc, dagelijks meerdere keren medicatie (3 soorten ab en pijnstiller). Al met al bijna 2000euro armer.
Gelukkig doen mijn veulen van dit jaar het tot nog toe super goed. Ook mijn kleine kereltje doet het super. Moeder ging van zaterdag bijna geen uier, naar zondag uier maar niet schokkend en zondag/maandag macht een veulen. Die had ineens haast.
[ Afbeelding ]
Wup, 3 dagen oud
[ Afbeelding ]
Why, 5 weken oud