Ik spam nog even

Trouwens mijn Guusje is volgens mij erg stout.. Wis heeft haar op verschillende plaatsen gebeten in der kont.. Zijn echte wondjes.. De draak
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Maar dan zal ze dat idd wel verdient hebben, misschien bijt ze wel te hard in uier

!
NOu ja rustig... Beide dames hebben het uier vol en de banden los. Dus laat maar komen zou ik zeggen. Zijn korte nachtjes zo

Nadat de stal weer netjes was bedacht dat hij wel even een rondje zonder zijn mama mocht maken
Dus halstertje om en daar gingen we. De eerste paar meters waren natuurlijk leuk, maar toen had hij toch wel door dat mama niet meekwam. Dus flink wat gegil van beiden, maar Woll brak de stal niet af dus met Genius naar buiten gegaan en hij heeft heel stoer een rondje om een andere stal gestapt. Vooral op de terugweg voelde hij zich echt heel wat, gaat ie heel keurig lopen met zijn halsje erop
De echte praatjes beginnen dus te komen
verder nog nergens.
pretty schreef:Ah Pardy er komt nu duidelijk verandering! En ook haar buik is erg veranderd vind ik. Zul je zien dat ze nu echt snel vorderingen gaat maken,spannend hoor!
dat trekt wel aandacht.
pretty schreef:pardy ik vind haar buik al mooi gaan zakken,veel zal er niet meer veranderen;soms zie je dan ineens de flanken een stuk holler worden en dat betekent vaak dat het veulen is geen draaien,dan duurt het ook niet lang meer. Maar dat is niet altijd even duidelijk bij alle merries.