Nee, ze moesten helpen, de boer voelde bij 1 ervan toen al dat het lam dood was. We hebben ook al een keizersnede gehad, echt irritant. Van de eerste 8 lammeren leeft maar de helft.
Peeps had gele opgedroogde oliebol aan der spenen maar na het afhalen is het niet meer terug gekomen(waren soort kortjes geworden ). Mischien hars? of vuil? Ze heeft wel echt een hele plaat onder der buik ja wat lis al gezged heeft. zo foto's.
even een foto spammen van mijn nieuwste kunstprojectje. Ik heb een t-shirt voor de verjaardag van mijn broertje gekocht en daar een afbeelding op gemaakt van een anime karakter dat hij erg leuk vindt.
patroon heb ik met strijkpapier erop gezet en daarna ingekleurd. Die wat vagere streep door het hoofd kwam omdat ik niet helemaal goed oplette en daar heeft toen even een vouw in gezeten. alles wat zwart is komt dus van het strijkpapier
deze heb ik voor mijn andere broertje zijn verjaardag gemaakt. Dat is wel bijna helemaal zelf geschilderd. Pokkewerk om het patroon goed erop te krijgen . Heb daar heel wat potloden en scheldwoorden op versleten.