Dan blijf maar in NL, dan maar vieze paardjes! Je mag komen ,maar zonder trailer!! Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Dan blijf maar in NL, dan maar vieze paardjes! Je mag komen ,maar zonder trailer!!

En dan met name over de afspraken als er iets gebeurd, en aanbetaling???
Vorig jaar een veulen kunnen verkopen voor een behóórlijk bedrag, direct wel een aanbetaling van € 200,- gevraagd.
(Overigens is dat ook de reden dat ik hem al zo snel wil verkopen.
) En de staleigenaar dus de zorg over ze heeft.
Maar moest er nog iets gebeuren, en kan de koop niet doorgaan, wat doe je dan met de aanbetaling, zijn ze die kwijt? *Vraagt zich nu even af of ik dan een aanbetaling zou doen als ik de koper zou zijn* 
2 hengsten hebben we. Wellicht na de winter naar de opfok.
ben wel blij dat ze er weer is, met hopelijk een veulentje in haar buik.

jennyk schreef:Trutje: joh dat is leuk, een merrie erbij misschien! Watvoor merrie is het?
ik ben echt net zo'n klein kind, helemaal hyper
nou ik ben benieuwd! Ik verwacht natuurlijk wel foto's van je eerste ritje!
Ze had haar brok niet helemaal op vanmorgen, en brok is normaal heilig. Uiteindelijk wel opgegeten, maar niet direct. Toen ze buiten stond ging ze veel rollen, of rollen.....ze ging liggen, rolde 1 keer en bleef dan weer een tijd liggen. Toen ze terug op stal stond begon ze wel weer hooi te eten, en net had ze de brok ook op.Nicole288 schreef:wie moet er nog meer een krijgen, trouwe DBT posters die ik nu in de gauwigheid vergeten ben?
.