Zo hopelijk kan ik morgen wat foto's maken. Dat zou weer eens tijd worden 
Ben druk bezig met stagelopen dus heb niet alles bij gelezen.
Afgelopen week is er een jaarling hier op stal naar Rozendaal gebracht. Aragon (v. parcival) is nogal flink door z'n oma getrapt waardoor een stuk van z'n schouder is gebroken. Hij is inmiddels al geopereerd, maar écht die eerste dierenarts is echt een buthlul!
Beesie was getrapt en dag erna kwam de da en Aragon kon er niet eens op staan. "Ja", zegt ie,"als ie over 2 dagen er nog niet opstaat, kom ik wel weer een keer langs.".
En uiteraard deed ie dat dus niet, dus ze hadden weer de da gebeld. Komt heel die vent niet op dagen. Dus toen hebben ze een andere da gebeld (die vind ik ook stukken beter) en die heeft gelijk foto's gemaakt en zag dus dat het gebroken was. De dag erna met Rozendaal gebeld en een dag later kon hij er al heen. Gewoon een hele week verloren door zo'n stomme da. En het is niet eens de eerste keer dat hij zo'n stomme fout maakt. Hij heeft al eens een merrie een week laten creperen van de pijn, omdat ie niet zag dat het beestje hoefbevangen was. (dat is ook een erg lang verhaal, want paard was door een gek losgelaten met een boel andere paarden en de merrie heeft toen flink ruzie gemaakt met een andere merrie en zag toen daardoor bont en blauw, maar was ook al niet helemaal meer gezond, was 23j en had ook al spat enzo) maar uiteindelijk was het dus al zo ver heen dat die ene merrie dus door een andere da in geslapen moest worden. Afijn ik blijf het een stomme da vinden.