gemske schreef:Volgens mij staat Myron te bedenken of hij blijft staan slapen of toch maar gaat liggen.
Wat ik ga doe is: liggen!

Ik ga zo naar bed, lekker een hele nacht slapen, ik heb nog wat in te halen.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gemske schreef:Volgens mij staat Myron te bedenken of hij blijft staan slapen of toch maar gaat liggen.
FennekeR schreef:cheyenne01 schreef:of misschien weet iemand anders het, ik heb laatst hier ergens gelezen dat een merrie voor de geboorte weer dunner word.....is dat zo?
ik maakte vanavond weer een buikfoto en ik heb het idee dat er een stukkie mist
Ha, ha, dat moet je echt niet aan mij vragen, dat weet ik niet, ik ben alleen maar de videovrouw!![]()
De deskundige bij ons op het erf is Marije!
FennekeR schreef:Jez*s staat Myron wéér te drinken!
FennekeR schreef:Kijk Marije gaat er ook vroeg in, ze heeft al gevoerd en het licht is uit.
essiether schreef:wat ik me nou eigenlijk afvraag, zou macy speciaal hebben gewacht totdat dat alarm eraf gehaald werd.
omdat ze vlak nadien ging liggen en aan het bevallen was
FennekeR schreef:Kijk Marije gaat er ook vroeg in, ze heeft al gevoerd en het licht is uit.
gemske schreef:ik ook hahaIk heb zo'n vermoeden dat het hier straks heeel saai is
djuno schreef:ja ik ga nu ook![]()
*trekt nu met moeite handen van toetsenbord en duwt met links het rechter wijsvingertje richting aan/uit knop* *maar rechter wijsvingertje wil niet en gilt NEE NEE NEE* *links wordt nu boos en het rechter wijsvingertje gehoorzaamd maar*
Nienke schreef:Ik kom maar eens even met een vraag tussendoor
Spreek je Myron uit als Mieron of Meiron![]()
Kimmes schreef:essiether schreef:wat ik me nou eigenlijk afvraag, zou macy speciaal hebben gewacht totdat dat alarm eraf gehaald werd.
omdat ze vlak nadien ging liggen en aan het bevallen was
Ze had vlak daarvoor al een keer gelegen.Toen heeft Marije de singel afgedaan,zodat ze hem met bevallen niet meer om had en ze er ook geen last van zou hebben.
Marije was toch al wakker
cheyenne01 schreef:zijn er ook nog mensen wakker dan???