Het "Dikke" Buiken Topic!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Essie73, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tinne

Re: Het "Dikke" Buiken Topic!

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 17:55

Oh Myrdal, spannend!! Succes!

Ik ben ook weer helemaal bijgelezen... allemaal enge verhalen komen naar boven idd! MissSol, kan me heel goed voorstellen dat je enorm geschrokken bent! Ach gut

Ik ben benieuwd wie next is, ik heb goede hoop op Myrdal Haha! *op Siena gok ik niet meer Gestoord *

Met Ivanka gaat alles verder goed, ze heeft nu 2 dagen rust gehad, omdat ik donderdag en vrijdag stage loop en dan moet ik om half 6 mn nest uit. En op de stage (in het ziekenhuis, verpleegkunde) is het ook de hele tijd rennen en bezig zijn en aan het eind van de dag ben ik echt uitgeput. Dan weet ik dat ik licht ontvlambaar ben, dus dan stap ik gewoon niet op Ivanka. Dat is beter voor ons allebei Knipoog. En het is voor haar ook zeker niet slecht!

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 19:30

myrdal: Buiten melk en dikke uiers nog geen veulentjes zo te zien Haha! !
Sjen: blijf het vragen hoor nog niks dus!
lowara:lekkere buik hoor en die uiers poeh hee zijn toch heel behoorlijk!!

Nou bij jasmijn worden haar uiers langzaam meer nu ook rechts en als ik haar staart optil zie ik ze al van de achterkant tuurlijk allemaal nog bescheiden vergeleken bij wat ik hier te zien krijg Knipoog maar het gaat langzaam aan werken .

Had mijn camera vandaag nog in mijn tas zitten en vandaag mocht ze voor de 1e keer een paar uurtjes de wei op dus toch nog even een paar foto's geschoten .

Hier dan het resultaat onze dikke jas met kraamverlof!!!
Afbeelding
Afbeelding

Ok en nou beloof ik plechtig mijn camera zeker een week thuis te laten Cool

Fnanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 19:46

@ Gitta: Jasmijn ziet er goed uit! Lekker even op het land Haha!
Spannend... wij zitten straks tegelijk in spanning! Lopen bijna gelijk op Knipoog
@ Tinne: half 6... Pfff, arme jij. Ik vind 6 uur al zo vroeg! maar het is toch een half uurtje extra... Morgen weer aan het werk? Met stal of Ivanka???
@ Iowara: Die manen!!! Wow! Wow! Ze ziet er goed uit! En nu maar afwachten... Spannend!
@ Sjen: hoe lang gaat het nog duren... Ach gut
@ Myrdal: spannend!!! Succes!
@ Poohbeer: lijkt me een spannende situatie, maar heb je wel veranderingen bemerkt?

Korte update Fanja: Alweer... Bloos
Wel... Geen bijzonderheden. Vanmorgen heeft ze haar brok niet opgegeten, vanavond deed ze alsof ze uitgehongerd was... Gestoord

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 19:53

Poohbeer: duimt mee
Lowara: Mooi buikje. Die manen mensen kinderen!
Gitta: Gaat de goede kant op
Vandaag weer geen verandering

Finnea

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 19:55

Frietje heeft er ook genoeg van.... Schijnheilig
AfbeeldingAfbeelding

Poohbeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 20:00

Wat een flinke buik zeg ook bij frietje.
Lachen

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 20:23

Yoline: zo zeker een biggie buik
Door wie is ze gedekt?
vond wel gaaf vond op je fjordenhengsten site 2 foto's van tigra's mannetje

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 20:48

Ik heb niet alles bijgelezen door alle drukte hier maar wil toch even melden dat Copper inmiddels kegelt.
En Copper kennende, ligt er dan meestal dezelfde nacht nog een veulen bij *LOL*
Via de link in mijn onderschrift kan je haar ook live volgen voor de mensen die dat willen Lachen

Afbeelding
Afbeelding

Topcob

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 20:51

Marije, dat is super joh. Gaat ze zich eindelijk een keer aan de uitgerekende datum houden!
Ik ga erg mn best doen om te kijken!

Djesseka

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:00

Afbeelding
Ons ukkie met haar dikke buik. Ze is half juli uitgerekend en moet dus nog ongeveer 11 weken.

Misschien lukt het me om van het weekend nog even bij Pakina langs te gaan voor foto's. Paak is dan wel morgen uitgerekend, er is nog niks aan haar te merken! Die foto's zullen dus nog wel lukken.

De dames hierboven zijn ook allemaal lekker bol zeg, leuk om te zien!

_Rebec

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:03

Marije: oe wat gaaf zet gelijk de cam aan

Syrianda

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:23

Marije: Jeetje copper die eerder dan de datum gaat bevallen. Knipoog De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Morgen een mooi copper veulen? We zullen zien.

Iowara: Nou dat buikje is erg mooi. Mooie dame met die mooie lange manen. En die uiers Haha! ....die van mij is nog lang niet zover met haar uier.

Jockeygirl: Nog geen veranderingen. Nou straks gaat jou merrie het record verbeteren. Ik hoop het niet voor je. Clown

Yoline: Ach wat een schatje is frietje. Je kunt duidelijk zien dat ze het inderdaad gehad heeft. Heerlijk in het zonnetje staan met gedachten op nul.

Update Brennie:
Nog steeds geen tot weinig uier. En ik vraag me af waar al dat melk blijft. Voor de rest is ze helemaal klaar voor de bevalling.......mmhhhhhhh. vrees dat ik toch meer geduld moet hebben.
Enkel is dat erg moeilijk als ik die leuke veulens hier allemaal zie.

Myrdal: Duimen dan maar!!!!!!!!!!

Sjen: Dan deze nacht alsnog het veulentje??????? Haha!

Gitta: Wat een heerlijke dame. Mooie foto's hoor!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:31

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:35

@ MarijeR: Jippie! Ga de cam uiteraard volgen, totdat ik naar m'n eigen drachtige dame ga! Succes!
@ Yoline: zo die heeft er idd genoeg van Knipoog
@ Fnanne: misschien duurt het nog wel twee weken... Verdrietig
@ Lowara: ik heb Lowara in de Bit zien staan, het is ook een bijzonder paard met die manen he! Is ze het ook op de kaft trouwens?

Update Siena: Opvallend was dat ze al in de stal stond toen ik aankwam, terwijl ze op de wei kon. Haar vulva stond wat open aan de onderkant en was erg slap. Op de uier prutjes. Maar vooral haar gedrag was weer anders: kont tegen de muur, van het ene op het andere achterbeentje gaan staan, erg veel zuchten en weinig hooi eten. Is het nu ook volle maan, of is hij toch nog niet helemaal rond??? Clown

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:36

Is Copper aan het bevallen???? Het lutk me niet om de site te openen Boos!

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:37

ThePast03

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:39

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:39

Oh wauw! Dan gaat ze dus misschien gewoon nog eerder dan 25 april bevallen! Of nja... misschien dan Haha!.

Fnanne; papa gaat morgenochtend aan de stal werken, ik kan vrij weinig doen nu. Metselen wil papa niet aan mij over laten (en terecht Haha!) en ik ben afgelopen week een keer bezig geweest met gaatjes dichten of hoe heet dat... voegen? Mja.. daar was papa ook niet zo te spreken over, dus hij wilde het liever zelf doen.
Dus ik ga morgen lekker relaxen. Of nja, 's ochtends dan iig. 's Ochtends is de hele ochtend voor Ivanka en 's middags ga ik weer aan school werken.
Half 6 is idd vroeg, ik had voor de zekerheid 2 wekkers gezet. Ik weet nog wel toen ik nog als groom mee op wedstrijd ging en mijn wekker om 3 uur ging, omdat we om half 5 vertrokken en ik er altijd voor zorgde dat alle paarden klaar stonden.. Mja, helemaal door de wekker heen geslapen natuurlijk Gestoord. En ik dacht: dat gebeurd mij niet nog eens Haha!.
Dus ik had mijn telefoon als wekker gezet, die gaat niet zo hard af. Maar daar werd ik al wakker van, dus gelijk mijn andere wekker uitgezet, want die gaat écht hard af *LOL*.
En mama ook gelijk gewaarschuwd dat ze NIET uit bed mocht komen. Ik moet gewoon even rustig opstarten, vooral als ik om half 6 uit bed kom *LOL*. En dat gaat niet als iemand tegen me praat... ochtendhumeurtje Haha!.

Yoline, kan me ook wel voorstellen dat Friet het zat is. Die dikke buik van haar al, moet vast wel zwaar zijn voor haar Ach gut.

Gitta, Jasmijn ziet er gelukkig uit! Lachen Hele blije uitstraling heeft ze!

Oe, nu herinner ik me dat ik de batterijen nog in de oplader moet doen... Maar waar zijn de batterijen... Verward
Ik wil morgen foto's maken, nu is het nog goed weer! En die dikke buik moet erop Haha!.

Nou, ik ga batterijen zoeken en naar bed (even bijslapen Dromen ). Morgen weer veulie? *kijkt Copper, Siena, Myrdal en Friet aan Haha!*

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:40

Marije, denk je dat ze gaat bevallen vanavond? Of toont ze verder nog geen tekenen? Wie weet denkt ze: hee, dit jaar is het misschien wel leuk als ik Macy na ga doen Pling !

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:42

PS. tsjek mijn onderschrift, we komen bijna onder de magische grens van nog-10-weken-tot-de-uitgerekende-datum Haha!

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:46

Okee verkeerd begrepen dus Bloos Ik zie d'r nu in elk geval staan en ze staat precies zoals Siena vanavond. Dan hoop ik dat Siena ook snel gaat kegelen Boos!
Ik denk dat het nu tussen Myrdal (of heet de merrie niet Myrre?) en Copper gaat.
@ Tinne: jippie het komt steeds dichterbij voor jou!! Met al die merries die overijd gaan, zit er niet meer zo veel verschil kwa tijd Clown

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:47

Tinne schreef:
Marije, denk je dat ze gaat bevallen vanavond? Of toont ze verder nog geen tekenen? Wie weet denkt ze: hee, dit jaar is het misschien wel leuk als ik Macy na ga doen Pling !

Normaal veulent ze binnen een paar uur als ze kegelt. Soms kegelt ze niet eens...
Macy staat een paar honderd km verderop dus ik hoop dat zij geen invloed op Copper heeft Nagelbijten / Gniffelen

Tinne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 21:49

Sjen, dan kan het nog wel dichtbij komen, maar wie weet gaat Ivanka ook hartstikke over tijd en liggen de bevallingsdatums nog even ver uit elkaar als de data waarop ze uitgerekend waren Clown . You never know!

Marije, Macy kan dan nu wel een heel stuk verderop staan.. Copper is natuurlijk wel DE merrie die ermee in de wei gelopen heeft en naast heeft gestaan in de stal Nagelbijten / Gniffelen
Owh jee, dat belooft wat! Ach gut

Wanneer komt Macy trouwens weer terug? Mis je Myron nu niet Knipoog? (Ik mis iig de foto's Haha!)

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 22:34

Ja ik mis Myron vreselijk! En Macy ook...
Ze wordt de 1e week van mei gescand en als ze drachtig is, halen we hen weer op Lachen
Anders wordt ze eerst nog een keer gedekt.

Sjen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-05 22:55

Hier weer wat foto's van Siena.

Afbeelding

Buik ziet er elke keer anders uit...

Afbeelding

Moeilijk foto's maken van prutjes..meestal is het meer dan dit.

Afbeelding

Vulva gisteren, vandaag alweer wat slapper.

Dit weekend zal ik zeker nog mooiere foto's nemen... Haha! als jullie begrijpen wat ik bedoel Clown