Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Knolselder schreef:Equinight hoe oud is je veulen? Hier rolden 2 piepjonge veulens wel van buikpijn ookal renden ze wel tussendoor. Na nog wat microlax kwamen daar nog steenharde keutels uit.
Zebrastreep schreef:Hier helaas ook even een tegenvaller.
Vandaag een bloedonderzoek laten doen , en Warian heeft te weinig antistoffen gehad. Al was dat al duidelijk voor de bloedtest omdat we her vermoeden al hadden dat het te laag zou zijn
Morgen krijgt hij een infuus. Vind het wel sneu voor de kleine man. Maar anders is er nog een kans dat hij ernstig ziek wordt. Dus het is even niet anders.
nieky1993 schreef:Equinight veulens ontdekken ook alles met hun mond. Dat zand eten/happen doen ze hier allemaal wel ff maar na paar dagen houden ze daarmee op. Als het aanhoud kun je altijd even physillium zaadjes geven zodra ze met mama mee eet.
AM_Horses schreef:Ik heb dat ook gehad. Waar de tenen nog van omhoog stonden. Met 3 maanden zijn we plakschoentjes gaan doen omdat het niet genoeg verbeterde.
Dan vindt ik dit nog goed meevallen. Maar als de teen echt nog omhoog staat zal ik dat wel in het oog houden
Sorry ik ben dit jaar niet zo actief met reageren. Ik heb het zo druk.