Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Diedelo schreef:@Cynthia
Déja moet gewoon het Bokt Gouden Hengstveulen van 2017 worden![]()
Ennuh wat betreft zijn mannelijkheid en het feit dat je merrie's hebt, die stuiterballen kunnen eraf hoor
Vulina schreef:Cynthia heeft al stemmen voordat de veulens geboren zijn
Hier de eerste nacht met het nieuwe bewaking systeem gehad. Ik dacht dat ik altijd wel goed beeld had, maar dit is toch wel een stuk beter. Ik kan inzoomen, totdat ik er zowat op zit
Fotsy schreef:Pretty het ligt dus echt aan je grond he, die veulens van jou weten veel te snel dat ze iets onder hangt, hier duurde dat veel langer hoor
Dimphyl schreef:Wat ons echter verteld werd was dat DA nu niks kon doen; als t fout gaat gaat het fout en is dat niet te stoppen, dat er pas na/ tijdens de bevalling voor Jill gevaren waren zegmaar. En dat het veulen het dan echt zelf moest gaan redden nu.
En ook dat merries vaak harsen als het veulen draait?? Hier trek ik mijn vraagtekens bij maar zoals gezegd.. ik heb geen ervaringen en de persoon die dit zei wel.
Maar placentitis zou betekenen (als ik het goed heb onthouden uit het topic) dat er flink AB in moet en dat dan eventueel de dracht nog te rekken is? (En dus blijkbaar nu al gevaar voor de merrie!)
Soezee schreef:Jenny boy proficiat!!!
Noisy die weet ook hoe hij de vrouwtjes moet verwennen.
Trouwens weet iemand wat paarse vlekken op de nageboorte zouden kunnen zijn. Hier weten ze het echt niet. Nageboorte was volledig maar zat vol met bloeduitstortingen
Woogy schreef:Weer de wei op gegaan met de cameraMorgen gaan ze naar de grote wei waar het gras inmiddels ook tot mijn knieën staat. Eens zien wat voor knappe plaatjes dat oplevert
[ [url=m/CpECJm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Df7wCC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/TSTUBR.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/qheYAJ.jpg]Afbeelding[/url] ]